حجت‎الاسلام عماد:

آثار ارایه شده به جشنواره علامه حلی کمتر از ظرفیت‌های حوزه است

گروه حوزه‌های علمیه: معاون پژوهش حوزه علمیه گفت: میزان اثار ارسالی به جشنواره علامه حلی در حد ظرفیت حوزه نیست و ظرفیت حوزه بیش از این حد است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین علی عماد، امروز 25 اردیبهشت در آیین اختتامیه ششمین جشنواره علامه حلی، در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی به تاکیدات رهبری در زمینه پژوهش اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب ملاک ارزیابی دستگاه‌ها و مراکز علمی را رتبه دانشگاه‌های جهان و مقام آنها بر اساس پژوهش و تولید علم می‎دانند و باید این موضوع مورد اهتمام مراکز علمی کشور باشد.
وی با اشاره به ظرفیت موجود در حوزه‌های علمیه افزود: جشنواره علامه حلی یکی از بسترهایی است که روند تحقیق در حوزه را تسهیل کرده است.
معاون پژوهش حوزه‎های علمیه با بیان اینکه تعداد آثار ارسال شده به ششمین جشنواره علامه حلی کمتر از ظرفیت حوزه‌های علمیه است تاکید کرد: باید با تدبیر و برنامه ریزی میزان پژوهش در مدارس را افزایش داده و این نقیصه را برطرف کنیم.

عماد با بیان اینکه آیات و روایات سرشار از علوم و معارف است تصریح کرد: آنچه امروز بشر با آزمون و خطا به دست آورده در متن گزاره‌های دینی به سهولت یافت می‌شود.

معاون پژوهش حوزه‎های علمیه با اشاره به روایت«زکاه العلم نشره» عنوان کرد: انتشار علم باعث تزکیه و توسعه آن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر