کشف بیش از ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون

مرزبانان با تجسس دقیق، مستمر و همچنین تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند ۱۹ هزار و ۵۲۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۶۹۵ میلیون را در ماه گذشته از ۱۸ دستگاه خودروی تریلی و بخشی هم که به صورت بلاصاحب دپو شده بود را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان در مرز دوغارون تایباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین سیفی اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک ماه گذشته شدند.

وی افزود: مرزبانان با تجسس دقیق، مستمر و همچنین تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند 19 هزار و 520 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 695 میلیون را در ماه گذشته از 18 دستگاه خودروی تریلی و بخشی هم که به صورت بلاصاحب دپو شده بود را کشف کنند.

سیفی ضمن تأکید بر جلوگیری از خروج سرمایه ملی و مردمی کشور اعلام کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و ضمن تشکیل پرونده متخلفین را تحویل مراجع قضایی دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر