ماهان شبکه ایرانیان

علم الهدی:

دکترین مهدویت، رقیب اصلی پروژه جهانی‌سازی استکبار است

گروه حوزه‌های علمیه: امام جمعه موقت مشهد با اشاره به اینکه همه تهاجمات دنیا علیه شیعه به خاطر اندیشه مهدویت است، افزود: دکترین اصلاح جهان به وسیله مصلح آسمانی، رقیب جهانی سازی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، آیت الله احمد علم‌ الهدی در مراسم نیمه شعیان در مسجد مقدس جمکران، با بیان اینکه حضرت مهدی (عج) تنها منجی عالم بشریت است عدالت و کرامت انسانی را جهان شمول می کند افزود: به گفته فوکویاما اندیشمند غربی علت اقتدار شیعه بال سرخ کربلا و بال سبز انتظار است و تا زمانی که شیعه با این دو بال پرواز می کند هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند. از این رو غرب در راستای از میان بردن ارزشهای شیعی در راستای از میان بردن اندیشه مهدویت تلاش می کنند.
وی خاطرنشان کرد: گرایش مردم به اسلام سبب تلاش استکبار برای اسلام هراسی شده است، در دل اسلام هراسی نیز برای شیعه هراسی تلاش می‌کنند، زیرا در میان تمام مذاهب تنها شیعه دارای یک دکترین منسجم، حساب شده، منطقی، با محوریت آسمانی و مصلح زنده است.
امام جمعه شهر مقدس مشهد بیان داشت: شیعه از دو بال کربلا و انتظار فرج برخوردار بوده که استکبار می‌داند این پرنده را نمی‌توان جز شکستن بال و فلج کردن صید کرد، پس استکبار تلاش می کند به یکی از این رو بال لطمه بزند.
وی با اشاره به جنایات مستکبران جهانی گفت: بشر در جهان کنونی به نقطه ای رسیده است که با هیچ نوع مدیریت نمی‌تواند جامعه را در پرتوی عدل، انصاف و کرامت انسانی اداره کند، کارنامه دموکراسی استکبار در 250 سال گذشته جز آدمکشی، جنگ جهانی، بی‌باکی، سفاکی و انسان کشی هیچ محصولی دیگری نداشته است.
آیت الله علم الهدی یادآور شد: جهان تشنه مهدویت است از این رو برای مقابله با تفکر مهدویت خون شیعیان را می ریزند تا این تفکر از اساس در جهان از بین برود.
نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طبق سخن امامام معصوم شب نیمه شعبان پس از لیله القدر افضل شب‌ها است»، با بیان اهمیت انتظار گفت: آیات قرآن به این موضوع اشاره دارند که بندگان صالح وارثان زمین هستند که این امر تنها برای مسلمانان نیست و بشر همواره در انتظار صالحان بوده اند.
علم الهدی تصریح کرد: استکبار جهانی از چنین تفکری می هراسد پس اسلام هراسی و شیعه هراسی را دنبال می کند و یا درصدد است با ایجاد فشاد و بی بند و باری در میان جوانان عشقی از مهدی موعود در میان نباشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان