طرز تهیه کتلت دانمارکی خوشمزه و متفاوت

طرز تهیه کتلت دانمارکی ویژه با یک رسپی ساده و کاربردی را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این کتلت خانگی برای پذیرایی در مهمانی ها و عصرانه نیز گزینه مناسبی است.

طرز تهیه کتلت دانمارکی خوشمزه و متفاوت

برای داشتن دستور ویژه‌ ای از کتلت‌ های خانگی می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه کتلت دانمارکی ویژه همراه ما باشید. این رسپی متنوعی داشته و با یک دستور ساده می‌ توانید برای مهمانی‌ ها تهیه کنید.

تهیه انواع از کتلت‌ های خانگی با دستورهای ساده را می‌ توانید در آرگا دنبال نمایید. طرز تهیه کتلت ماهی و کتلت هندی دارای دستورهای متنوعی است که می توانید آن را مطالعه نمایید.

مواد کتلت دانمارکی

مواد اولیه:

  • گوشت چرخ کرده: 500 گرم
  • جعفری: 2 قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ: 1 عدد
  • پیاز: 2 عدد
  • نان باگت: 1 دوم
  • سس خردل: 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • روغن و پاپریکا: به میزان لازم
  • ریحان خشک: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه کتلت دانمارکی:

برای آماده کردن این کتلت خانگی باید ابتدا نان باگت را درون کاسه قرار داده در مقداری آب روی آن بریزید. زمان داده تا نان کمی نرم شود. پیاز را به صورت نگینی خرد کرده به همراه گوشت چرخی درون کاسه ریخته و هم بزنید. می‌ توانید از پیاز چرخ شده نیز استفاده کنید.

نان باگت‌ های خیس شده را به مواد اضافه کرده این کار موجود شده تا گوشت بافت بهتری بگیرد و به تابه نچسبد. در ادامه مقدار ریحان خشک شده را به مواد خود اضافه نمایید. حالا کمی زردچوبه، فلفل، نمک و پاپریکا به آن اضافه کنید. جعفری تازه را پاک کرده بشورید و بعد از اینکه آب آن کشیده شد به صورت ساطوری خرد کرد و به مواد خود اضافه کنید.

روش تهیه کتلت دانمارکی

در ابن مرحله از طرز تهیه کتلت دانمارکی به مدت 10 دقیقه مواد را با یکدیگر ورز داده تا به خوبی ترکیب شده و بافت بهتری داشته باشد. در این قسمت می‌ توانید از مقدار آرد سوخاری استفاده کرده این آرد باعث شده تا کتلت شما بافتی تردتر داشته باشد و دیگر مواد شما وا نرود بعد از اینکه مواد را با یکدیگر مخلوط کردید، کمی به آن زمان داده و بعد مواد را درون تابه سرخ کنید.

درون تابه مقداری روغن ریخته و زمان دهید تا روغن داغ شود. حالا مواد کتلت را برداشته و درون روغن سرخ نمایید. بعد از اینکه کتلت‌ ها سرخ شد، از درون تابه خارج کرده روی یک دستمال قرار دهید تا روغن اضافی آن خارج شود. حالا می‌ توانید کتلت را با نان سنگک و سبزی معطر سرو کنید.

طرز تهیه کتلت دانمارکی

این کتلت ویژه با طعم فوق العاده را می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود تهیه کرده و نوش جان کنید. شما می‌ توانید با همین رسپی انواع دیگری از کتلت‌ های خانگی را تهیه کرده و نوش جان کنید.

نکته مهم در تهیه این کتلت برای اینکه بافت بهتری داشته باشد، این است که از آرد سوخاری و نان باگت استفاده کنید. این کار موجب شده تا بافت کتلت شما بهتر شود. شما می‌ توانید از این تکنیک برای انواع دیگری از کتلت‌ های خانگی نیز استفاده نمایید. طعم و عطر کتلت های خانگی خود را می توانید با سبزیجات معطر ویزه و خوشمزه تر کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر