تبلیغات

سفرمارکت: خرید بلیط هواپیما از بین ۴۵ سایت معتبر با بهترین قیمت

خرید بلیط هواپیما با قیمت‌های اقتصادی و دریافت پشتیبانی عالی از دلایل اصلی انتخاب و اعتماد به وب‌سایت‌هایی از جمله سفرمارکت است. سفرمارکت به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار مسافرتی در ایران، پلتفرم آنلاین گسترده‌ای دارد که در آن کاربران می‌توانند به‌ سرعت بهترین بلیط‌هایی مثل مثل بلیط پرواز و بلیط قطار را پیدا کرده و با کمترین هزینه ممکن آنها را رزرو کنند. با پشتیبانی روزانه و دسترسی به بیش از 45 سایت رزرو بلیط، سفرمارکت به عنوان یک مارکت‌پلیس منحصر به فرد برای خرید بلیط همواره برجسته است. در این مقاله بیشتر در مورد این بازار آنلاین خدمات گردشگری می‌پردازیم.

سفرمارکت: خرید بلیط هواپیما از بین 45 سایت معتبر با بهترین قیمت

انواع بلیطی که در سفرمارکت ارائه می‌شود و تمایزات آنها

بلیط‌های هواپیما انواع گوناگونی دارد که هنگام خرید بلیط هواپیما باید به آنها توجه کرد، چون هر کدام در قیمت و نوع سفر افراد تأثیر زیادی می‌گذارند. انواع بلیط‌ها شامل موارد زیر است:

1. بلیط‌های سیستمی: این بلیط‌ها مستقیماً توسط شرکت‌های هواپیمایی (مانند ماهان‌ایر، ایران‌ایر، آتا و غیره) در اختیار وب‌سایت‌های فروشنده قرار می‌‌گیرد. بلیط‌های سیستمی معمولاً قیمت ثابتی در طول سال دارند و امکانات خاصی از جمله امکان کنسل کردن بلیط در آنها اجرا می‌شود.

2. بلیط چارتر: بلیط چارتر توسط شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی از شرکت‌های هواپیمایی خریداری می‌شود. بعد شرکت‌های هواپیمایی این بلیط‌ها را به‌عنوان بلیط چارتر به مسافران عرضه می‌کنند. پروازهای چارتر بیشتر مواقع نوسانات قیمتی زیادی دارند و در بازه‌های زمانی اوج سفر قیمت‌های بیشتری دارند.

3. بلیط‌های لحظه آخری: این بلیط‌ها فقط چند ساعت یا حتی چند دقیقه قبل از زمان آغاز پرواز فروخته می‌شوند. برای ممانعت از زیان‌های مالی و پر کردن صندلی‌های خالی، شرکت‌های بلیط‌فروشی، قیمت بلیط‌های هواپیمای لحظه آخری را تا حد امکان کاهش می‌دهند.

عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما:

قیمت بلیط‌ هواپیما تحت تأثیر عوامل متعددی همواره در طول سال ممکن است نوسان داشته باشد. هنگام خرید بلیط حتماً باید به این موارد توجه کنید:

کلاس پروازی: صندلی‌های هواپیما به سه کلاس اکونومی، فرست کلاس و بیزینس کلاس طبقه‌بندی می‌شوند. مسافران فرست‌کلاس و بیزینس در مقایسه با کلاس اکونومی خدمات بیشتری دریافت می‌کنند. اکثر بلیط‌هایی که در کشورمان به فروش می‌رسد، در کلاس اکونومی قرار دارند.

تاریخ و ساعت پرواز: قیمت بلیط‌های هواپیما طی سال بسته به تعداد متقاضیان در نوسان است. به‌عنوان مثال، یافتن بلیط‌های ارزان برای مقاصدی مانند کیش، یک شهر گرمسیری، در تابستان در مقایسه با زمستان ممکن است آسان‌تر و ارزان‌تر باشد.

فاصله بین مبدأ و مقصد: فاصله بین شهرهای مبدأ و مقصد در تعیین قیمت بلیط نقش بسزایی دارد. مسافت‌های طولانی‌تر معمولاً منجر به پرداخت قیمت‌های بالاتر می‌شود.

خرید بلیط از تمامی ایرلاین‌های ایرانی و خارجی

در مارکت‌پلیس سفرمارکت می‌توانید بلیط انواع بلیط‌های هواپیما داخلی و خارجی را از همه ایرلاین‌های ایرانی و همچنین تمامی ایرلاین‌های خارجی که پروازهای آن توسط آژانس‌های معتبر ایرانی به فروش می‌رسد، خریداری کنید. ایرلاین‌های ایرانی مانند ایران‌‌ایر، ماهان، قشم‌ایر، وارش، کیش ایر، زاگرس، کارون، آسمان، آتا، معراج، ایران ایرتور و تابان و همچنین شرکت‌های هواپیمایی معتبر خارجی مانند خطوط هواپیمایی امارات، پگاسوس، آنادولو جت، فلای دبی، ترکیش ایرلاینز، لوفت هانزا، ایر عربیا، سوئیس ایرلاینز، قطر ایرویز و غیره را می‌توان از طریق سفرمارکت رزرو کرد.

نحوه خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

با خرید بلیط هواپیما مسافران می‌توانند در زمان تعیین‌شده در فرودگاه حاضر شوند و آماده پرواز شوند. یکی از ویژگی‌های بارز سفرمارکت رابط کاربرپسند و فیلترهای مختلف آن است که به شما کمک می‌کند بلیط پرواز ارزان را به‌راحتی پیدا کنید. در ادامه یک راهنمای ساده در مورد نحوه خرید بلیط آنلاین از این پلتفرم را آورده‌ایم:

1. از وب‌سایت سفرمارکت دیدن کنید: با استفاده از دستگاه تلفن همراه یا لپ تاپ خود به وب سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت دسترسی پیدا کنید.

2. انتخاب گزینه بلیط: روی گزینه بلیط پرواز کلیک کنید.

3. اطلاعات سفر را وارد کنید: شهرهای مبداء و مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کنید.

4. مشاهده نتایج جستجو: پس از جستجو، لیستی از بلیط‌ها را خواهید دید که از ارزان‌ترین به گران‌ترین طبقه‌بندی شده‌اند. جزئیاتی مانند قیمت و خط هوایی را بررسی کنید، سپس گزینه «خرید» را برای بلیط دلخواه خود انتخاب کنید.

5. انتخاب فروشنده: لیستی از فروشندگان ارائه‌دهنده آن بلیط به شما نمایش داده می‌شود. فروشنده‌ای را که ترجیح می‌دهید به وب‌سایت او هدایت شود را انتخاب کنید.

6. خرید خود را تکمیل کنید: خرید بلیط خود را با انجام پرداخت نهایی کامل کنید.

7. دانلود بلیط خود: پس از خرید می‌توانید فایل بلیط خود را از سایت دانلود کنید، فایل بلیط به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. قبل از تأیید بلیط خود، اطمینان حاصل کنید که جزئیات مهمی مانند میزان بار مجاز چمدان و قوانین کنسلی را بررسی کرده‌اید.

سفرمارکت: خرید بلیط هواپیما از بین 45 سایت معتبر با بهترین قیمت

خرید بلیط از سفرمارکت چه مزایایی دارد؟

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت، مزایای متعددی دارد که باعث می‌شوند فروشندگان و خریداران متعددی جذب مارکت‌پلیس سفرمارکت شوند. این مزایا عبارتند از:

1. پوش پروازی پرواز:

سفرمارکت به شما امکان می‌دهد بلیط‌های چند فروشنده را به طور هم‌زمان مشاهده کنید و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. می‌توانید از فیلترهای جستجو برای محدود کردن انتخاب‌ها بر اساس خطوط هوایی، توقف‌ها، نوع بلیط، قیمت و موارد دیگر استفاده کنید.

2. تقویم قیمت:

ویژگی تقویم قیمت به شما امکان می‌دهد به سرعت بهترین روزها را برای خرید بلیط ارزان شناسایی کنید. پایین‌ترین کرایه‌ها در کل ماه به رنگ سبز نشان داده‌ می‌شود.

3. پشتیبانی همه‌روزه:

سفرمارکت علاوه بر پشتیبانی تک‌تک فروشنده‌ها، مسافران را نیز پشتیبانی می‌کند تا تجربه خرید ایمن و بدون دردسری داشته باشند. همه فروشندگان باید دستورالعمل‌های این وب‌سایت را رعایت کنند و هرگونه مشکل مربوط به خرید را می‌توان به پشتیبانی سفرمارکت گزارش داد.

4. سایت‌های فروشنده معتبر:

فقط فروشندگان دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای معتبر از مراجع معتبر مسافرتی و گردشگری مانند سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت گردشگری مجاز به فروش بلیط در سفرمارکت هستند.

5. مقایسه قیمت انواع بلیط با یک کلیک:

جدا از هزینه‌ بلیط، همه مسافران یک پرواز خدمات و کیفیت یکسانی دریافت می‌کنند. تفاوت قیمت‌ها ناشی از پورسانت‌هایی است که توسط فروشندگان مختلف دریافت می‌شود، به‌طوری‌که برخی از آژانس‌ها با کسب سودهای کمتر، نرخ‌های پایین‌تری را ارائه می‌کنند.

6. گزینه‌های پرداخت اقساطی:

لازم نیست تمام مبلغ را برای پرواز خود پرداخت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت‌های منتخب وام دریافت کنید و هزینه پروازهای داخلی و خارجی را از طریق کیف پول سفرمارکت پرداخت کنید. فقط هنگام خرید به دنبال فروشندگانی باشید که با گزینه «پرداخت اعتباری» مشخص شده‌اند.

بزرگ‌ترین بازار مسافرتی ایران با بیش از 44 سایت فروشنده

برای یافتن بهترین بلیط هواپیما، مقایسه بلیط‌های انواع آژانس‌های مختلف ضروری است. سفرمارکت به‌عنوان یک بازار جامع عمل می‌کند که در آن می‌توانید بلیط‌های 45 آژانس معتبر را بررسی کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. با پشتیبانی روزانه و فروشندگان معتبر، می‌توانید با اطمینان بلیط موردنظر خود را پیدا کنید.

سفرمارکت: خرید بلیط هواپیما از بین 45 سایت معتبر با بهترین قیمت

کلام آخر

یکی از بهترین روش‌های برای خرید مناسب‌ترین بلیط پروازی که در نظر دارید، امکان مقایسه چندین ارائه‌دهنده بلیط در یک سایت مرجع است. سفرمارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است. در این مقاله درباره ویژگی‌های خرید بلیط از سفرمارکت با شما صحبت کردیم. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت شوید تا مناسب‌ترین بلیط را مطابق شرایط خودتان به‌صورت نقدی یا اقساطی تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر