پرورش مجرم در مدارس سه روستای هند

سه روستای دورافتاده در ایالت مادیا پرادش هند به داشتن «مدارس آموزش دزدی» معروف شده است. در این مدارس مجرمان باتجربه به کودکان ۱۲ ساله جیب‌بری، دزدی و سرقت از بانک آموزش داده می‌دهند.

پرورش مجرم در مدارس سه روستای هند

 نادیا زکالوند: سه روستای کادیا، گلخدی و هولخدی که در 120 کیلومتری بوپال، پایتخت ایالت مادیا پرادش، به تربیت مجرمان جوان معروف شده است. والدین کودکان برای آموزش «هنرهای تاریک» به فرزندان خود، از جمله جیب‌بری، کیف‌قاپی و دزدی در مکان‌های پررفت‌وآمد و حتی تحمل ضرب‌وشتم در صورت دستگیر شدن، به این مدارس حدود 2400 تا 3600 دلار هزینه تحصیل می‌پردازند.  

پرورش مجرم در مدارس سه روستای هند

این مدارس بیشترین مجرمان بدنام تاریخ هند را تربیت کرده‌اند. به همین دلیل خانواده‌های فقیر و کم‌سواد هند که توانایی آموزش مناسب به فرزندان خود را ندارند، از این مدارس استقبال می‌کنند. وقتی این کودکان مهارت‌های مختلف دزدی را آموختند و برای زندگی مجرمانه آماده شدند، وارد باندهای خلافکار می‌شوند و کسب درآمد می‌کنند. رهبران این باندها به خانواده‌های این کودکان، سالانه 3600 تا 6000 دلار برای خدمات فرزندان‌شان پرداخت می‌کنند.

جرم در این روستاهای دورافتاده عمیقا ریشه دارد و پلیس علی‌رغم آگاهی از این جرایم به‌دلیل حمایت خانواده‌ها از باندهای مجرم توانایی مقابله با آنها را ندارد. درواقع بیشتر مجرم‌های این باندهای خلافکار کودکان حداکثر 17 ساله هستند که دستگیری آنها سخت‌تر است.

پرورش مجرم در مدارس سه روستای هند

این کودکان فقیر تبهکار با نفوذ به عروسی‌ها و مراسم دیگر ثروتمندان هند، پول و جواهرات مهمان‌ها را می‌دزدند. در اداره پلیس حداقل 2000 نفر شاکی و بیش از 8 هزار پرونده علیه این باندهای خلاف وجود دارد.

منبع:

odditycentral

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان