ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه قارچ استراگانوف غذای فرنگی خوشمزه با قارچ

اگر به دنبال غذاهای متنوع با قارچ هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه قارچ استراگانوف ویژه همراه ما باشید. این قارچ رسپی عالی دارد.

طرز تهیه قارچ استراگانوف غذای فرنگی خوشمزه با قارچ

اگر به دنبال یک غذای متنوع با قارچ هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه قارچ استراگانوف همراه ما باشید. این نوع غذا طعم عالی داشته و با ترکیب پنیری و خامه ای محبوبیت زیادی دارد.

طرز تهیه قارچ استراگانوف:

این نوع قارچ و پنیر با طعم و مزه عالی برای پذیرایی در مهمانی های شما نبز گزینه مناسبی می باشد شما در این بخش با نحوه تهیه این نوع قارچ آشنا می شوید. طرز تهیه خوراک قارچ و طرز تهیه قارچ و پیاز را می توانید با یک دستور ساده را در این بخش مطالعه کنید.

قارچ استراگانوف
مواد اولیه:

  • قارچ: 400 گرم
    سیر: 3 حبه
    پیاز: 1 عدد
    آب گوشت: 1 لیوان
    آرد سفید: 1 قاشق غذاخوری
    خامه: 2 قاشق غذاخوری
    جعفری: 2 قاشق غذاخوری
    پنیر پارمزان: 1 قاشق غذاخوری
    روغن و زردچوبه: به میزان لازم
    فلفل و نمک: به میزان لازم
    آویشن: 1 قاشق چای خوری

قارچ استراگانوف و خامه

طرز تهیه قارچ استراگانوف:

برای آماده کردن این قارچ مخصوص باید پیاز را به همراه مقداری روغن درون تابه ای تفت دهید بعد از اینکه پیازهای شما کمی سبک شد، مقداری سیر له شده را به آن اضافه کنید. قارچ ها را به صورت ورقه‌ای ای برش زده و بعد از اینکه تغییر رنگ داد، 5 تا 7 دقیقه روی حرارت ملایم‌ قرار داده تا به همراه مواد سیر و پیاز تفت بخورد.

در این بخش باید آرد به تابه خود اضافه کنید. کمی تفت داده تا بوی خامی آرد از بین برود. آب گوشت را نیز در سه مرحله به مواد اضافه کنید‌. مدام هم بزنید تا آرد درون مواد باز شود و یک ترکیب رقیق داشته باشید.

حالا که مواد شما به طور کامل یکدست شده باید مقداری جعفری خرد شده را به آن ها اضافه کنید. از ادویه های آویشن، فلفل، نمک، زردچوبه و ادویه ها دلخواه مانند پودر سیر نیز در این ترکیب می توانید، استفاده کنید. شما باید به مواد خود زمان دهید تا به خوبی مغزپخت شوند.

طرز تهیه قارچ استراگانوف

خامه یکی از ترکیبات عالی در این غدا بوده و باید با مقداری آب گوشت رقیق بوده و به مواد افزوده شود. در زمان اضافه کردن خامه صبحانه نیز مواد باید مدام هم زده شود. در نهایت بعد از اینکه سس شما به غلظت دلخواه و مورد نظر برسید، باید آن را از روی حرارت بردارید.

شما در کنار این غذا می توانید از مقداری سیب زمینی سرخ شده نیز استفاده کنید. این ترکیب ویژه بوده و برای شما نیز گزینه عالی خواهد بود. شما می توانید در کنار پوره سیب زمینی نیز این غذا را داشته باشید.

برای تزیین ظرف سرو این غذا نیز می توانید از مقداری آویشن یا جعفری خرد شده استفاده کنید. یک ترکیب عالی و فوق العاده که برای پذیرایی در مهمانی ها شما گزینه پیشنهادی و مناسب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان