ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه کیک قطره باران خوشمزه و متفاوت

اگر از علاقه مندان به آشپزی های جدید و به روز هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه کیک قطره باران ساده همراه ما باشید. این کیک خانگی دستور تهیه ساده ای دارد.

طرز تهیه کیک قطره باران خوشمزه و متفاوت

یکی از انواع کیک‌ های متنوع و جدید که می‌ توانید با رسپی متنوع آن را تهیه کنید، کیک قطره باران می‌ باشد. در این بخش با طرز تهیه کیک قطره باران آشنا خواهید شد.

برای داشتن انواعی از کیک‌ های خانگی ویژه و ساده می‌ توانید همراه ما باشید. طرز تهیه کیک سوفله و کیک تایلندی را می توانید در لینک مطالعه کنید.

مواد اولیه:

  • آب سرد تصفیه شده: 8 پیمانه
  • شکر قهوه ای: 2 پیمانه
  • آگار آگار: 2 و سه چهارم قاشق چای خوری
  • آرد سویا بریان شده: به میزان لازم
  • آب: 1 پیمانه

طرز تهیه کیک قطره باران

طرز تهیه کیک قطره باران:

این کیک خانگی دستور بسیار ساده‌ ای داشته و می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید. برای داشتن این کیک ویژه باید پودر آگار آگار را از بیرون تهیه کنید. پودر را به همراه مقداری شکر درون ظرفی ترکیب کرده و کنار بگذارید.

یک پیمانه آب درون ظرفی ریخته روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. پودر و شکر را به آب اضافه کرده روی حرارت قرار دهید تا مواد بجوشد و به غلظت لازم برسد.

درون ظرفی دیگر مقداری یخ به همراه کمی آب بریزید و ظرفی که مواد کیک را تهیه کرده‌ اید، درون یخ قرار دهید تا مواد خودش را بگیرد و به حالت یک قطره جمع شود. در این مدت مواد را مدام در درون یخ هم بزنید. بعد از اینکه شفاف و صاف شد، درون قالب‌ های سیلیکونی خود را کمی چرب کرده و از مواد مورد نظر درون آن بریزید.

مواد کیک قطره باران

اگر می‌ خواهید کیک شما یک کیک شکل‌ دار شیشه‌ ای باشد، باید درون قالب‌ ها از گل‌ های مورد نظر یا میوه‌ های مختلف استفاده کنید. همچنین می‌ توانید مواد قطره‌ ای را به شکل ساده درون قالب‌ها بریزید.

قالب را درون یخچال قرار داده و بعد از اینکه مواد گرفته شد از قالب خارج کرده و درون ظرف مورد نظر قرار دهید. حالا روی کیک‌ ها را با استفاده از شیره و مواد دلخواه می‌ توانید تزیین کرده و نوش جان کنید.

رسپی کیک قطره باران

این کیک ویژه یک کیک رستورانی و کافی شاپی بوده که در کافی شاپ‌ های ژاپن سرو می‌ شود. این کیک جدید و متنوع را هیچ جا مشاهده نکرده و می‌ توانید به عنوان یک کیک جدید در منوی خود برای پذیرایی‌ ها داشته باشید.

طرز تهیه کیک قطره باران بسیار ساده بوده و یک کیک متنوع و جذاب برای پذیرایی‌ های شما می‌ باشد. تنها نکته مهم در تهیه این کیک استفاده از قالب‌ های سیلیکونی و استفاده از پودرهای آگاراگار مرغوب می‌ باشد. شما می‌ توانید این پودرها را از لوازم قنادی تهیه کنید.

نکته دیگر که در سرو این کیک باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از پودر سوخاری بریان می باشد. شما می توانید پودر سوخاری را روی سطح کیک یا اطراف آن بریزید و یک کیک ویژه خانگی داشته باشید که شاید در کمتر جایی این نوع کیک را دیده باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان