آغاز مرحله شفاهی بیستمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی(ص)

گروه حوزه‌های علمیه: مرحله شفاهی بیستمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) عصر امروز در قم آغاز شد.

علیرضا قربانی، مسئول دبیرخانه المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: این مسابقات با حضور 790 نفر از حافظان و قاریان طلبه در مراکز وابسته به جامعه المصطفی(ص) در داخل کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات استان قم نیز در موسسه آل‌البیت(ع) با حضور 77 نفر از حافظان، 53 نفر از شرکت‌کنندگان در رشته تحقیق و 246 نفر از مرتلان در حال برگزاری است.

قربانی اظهار کرد: مسابقات رشته حفظ امروز، قرائت تحقیق، فردا و ترتیل روزهای دوشنبه و سه‌شنبه همچنین مسابقات خواهران نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 5 و 6 آذر ماه در موسسه بنت‌الهدی واقع در خیابان انقلاب برگزار خواهد شد.

داوران مسابقه

وی تصریح کرد: داوران قسمت برادران در رشته تجوید آقایان ترکمن و عابدی؛ رشته صوت، دهدشتی؛ رشته لحن، محمدی؛ رشته وقف و ابتدا، حکیمی و رشته حسن حفظ، معتمدی هستند.

مسئول دبیرخانه المپیاد با اشاره به داوران این دوره از مسابقات عنوان کرد: داوران قسمت خواهران در رشته صوت، خانم فروغی؛ رشته لحن، خانم ایزدی؛ رشته تجوید، خانم عزت پژوه؛ رشته وقف و ابتدا و رشته حسن حفظ، خانم ادیب‌زاده هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان