از سوی معاونت تهذیب؛

سبک زندگی علمای دین در کتاب «مشق عشق» بررسی شد

گروه حوزه‌های علمیه: کتاب «مشق عشق» با هدف ارائه سبک زندگی علمای دین به همت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه انتشار و در اختیار طلاب و پژوهشگران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کتاب«مشق عشق» با هدف ارائه سبک زندگی بزرگان دینی تهیه شده و در صدد آن است که سیره عملی بزرگان دین در زندگی خانوادگی و نحوه تعامل آنان با همسر و فرزنان را معرفی نماید.
در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است: در بستر انقلاب اسلامی که خود یک انقلاب اصیل فرهنگی ناشی از فرهنگ ناب اسلام عزیز بود، تاکید بر پاسداشت خانواده،به دلیل جایگاه یگانه آن در فرآیند مهم تربیت و شکل‌دهی به ارزش‌ها ضرورتی آشکار یافته است، در همین راستا مجموعه کتاب‌های خانواده در چهار بخش تشکیل، تحکیم، تعالی و ترمیم خانواده با تاکید بر اصل تقدم پیشگیری بر درمان‌گری و با رویکرد اسلامی تدوین و به علاقه‌مندان تقدیم می‌شود.

این کتاب حاوی 151 خاطره از سیره خانوادگی بزرگان دین، هم‌چون امام خمینی، مقام معظم رهبری، علامه طباطبائی، علامه جعفری و حضرات آیات‌ مرعشی نجفی، بهجت و... بوده و سعی کرده است تا الگویی برای نسل‌های امروزی مخصوصا طلاب جوان ارائه نماید.

این کتاب در سه فصل اصلی محبت و احترام به همسر، فرزندپروری  ونکات متنوع تربیتی خانوادگی تدوین شده است.

کتاب«مشق عشق» توسط حجت الاسلام دکتر مهدی محمدی صیفار، به رشته تحریر در آمده و توسط سازمان چاپ و انتشارات اوقاف در پنج هزار نسخه چاپ شده است.

علاقه‌مندان به این کتاب نفیس می‌توانند جهت تهیه آن به سایتwww.tahzib-howzeh.ir و یا www.fm24.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 09190658050یا 02537841162 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان