ماهان شبکه ایرانیان

حجت‌الاسلام صرفه‌جو خبر داد:

آغاز پذیرش هفتمین دوره تخصصی تفسیر در مدرسه جوادالائمه(ع)

گروه حوزه‌های علمیه: معاون آموزش مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) از آغاز پذیرش رشته تخصصی تفسیر در این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر صرفه‌جو در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: این مدرسه به منظور تکمیل کادر آموزشی خود در هفتمین دوره تخصصی قرآن کریم، از میان طلاب واجد شرایط ثبت نام به عمل می‎آورد.
وی با اشاره به شرایط ثبت نام اظهار کرد: اتمام پایه شش یا در حال تحصیل در پایه شش به عنوان اولین ویژگی ثبت نام عنوان شده و طلاب پس از ثبت نام اولیه که تا اواسط خردادماه نیز ادامه خواهد داشت در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی شرکت خواهند کرد.
صرفه‌جو تصریح کرد: دانش‌پژوهان حافظ قرآن و دارندگان مدرک در رشته‌های علوم قرآنی و کسانی که امتحانات کتبی پایه 10 حوزه را به اتمام رسانده‌اند از امتحان کتبی معاف هستند.
وی افزود: برنامه و مواد درسی آموزشی تفسیر ترتیبی و موضوعی قرآن به صورت دوره کامل و آشنایی با قواعد و روش‌های تفسیری و ادبیات قرآن کریم محور مباحث ارایه شده در این دوره آموزشی خواهد بود.

معاون آموزش مدرسه بیان کرد: همچنین برنامه پژوهشی و تحقیقاتی آشنایی با تفسیر و تحقیق با حضور اساتید مجرب و با سابقه حوزه و دانشگاه، در جهت پرورش مبلغ و محقق تفسیری، و همچنین معرفی دانش پژوهان ممتاز به مراکز علمی و آموزشی و تبلیغی، از اهداف برگزاری این دوره تخصصی چهار ساله محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه دوره تخصصی قبلی با حضور 80 نفر در حال برگزاری است عنوان کرد: ثبت نام سال 1394 نیز که هم اکنون در حال انجام است با استقبال علاقه‌مندان روبرو شده و 40 نفر در نهایت پذیرش می‌شوند.

صرفه‌جو بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام می‌توانند به سایت www.TQK.ir یا آدرس قم، خیابان ارم کوچه16(ارک) پلاک28 مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان