حجت‎الاسلام شهرستانی خبر داد:

دعوت دولت فرانسه از مجید مجیدی برای نمایش فیلم «محمد رسول‌الله(ص)»

گروه حوزه‎های علمیه: نماینده آیت الله‌العظمی سیستانی در ایران از دعوت دولت فرانسه از مجید مجیدی برای نمایش فیلم محمد رسول‌االله در هیئت دولت این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی امروز 26 مرداد در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه‌های استان قم گفت: مجیدی از برترین چهره‌های صنعمت سینما در ایران است و اخیرا از ایشان از سوی دولت فرانسه دعوت شده است.

وی افزود: جهان اسلام در همه فنون و رشته‌ها بهترین افراد را دارد و حتی ابزار لازم را هم دارد اما بیش از آن که از این ظرفیت‌ها بهره ببریم خود را مشغول درگیری‌های جناحی و سیاسی و فرقه‌ای کرده‌ایم.

شهرستانی، خلوص نیت را رمز اثرگذاری و موفقیت در امور دانست و تصریح کرد: اگر کارهای ما برای خدا باشد آن وقت پاداش آن را هم در دنیا و هم در آخرت خواهیم دید.

وی با تاکید بر تجهیز اهل رسانه به زبان‎های مختلف اظهار کرد: ما تصور می‎کنیم جهان تشیع تنها چندین میلیون جمعیت در ایران و عراق است در صورتی که مخاطب زیادی در نقاط مختلف دنیا داریم و مثلا صدها هزار مخاطب اسپانیولی زبان وجود دارند.

وی با تاکید بر نقش بانون جهان تشیع از حمایتش برای ایجاد سایت اطلاع‌رسانی زنان جهان تشیع خبر داد و تاکید کرد: زنان از دید قرآن کریم بهترین و شایسته‌ترین افراد برای تربیت مکتبی و انسان سازی هستند و در روایات است که بهشت زیرقدم های مادران است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در دنیا حرف اول را می زنند گفت: امروز رسانه ها دنیا علیه شیعه بسیج شده‌اند و واقعیت‌ها را واراونه نشان می‌دهند شبیه آنچه در سوریه رخ داده است و وقتی سلفی‌ها نامسلمان 17 نفر از شیعیان را سر می‌برند گناه آن را به گردن علویون می‌اندازند.

شهرستانی ادامه داد: ما متاسفانه رسانه‌های قوی نداریم یا رسانه‌های ما با زبان مخاطبان در جهان اسلام کمتر سخن گفته اند و همین باعث شده تا دشمنان شیعه هراسی راه بیندازند و به اخبار رسانه های قطری و عربستانی تکیه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان