ماهان شبکه ایرانیان

مصطفی دلشاد‌تهرانی به ایکنا خبر داد:

«شرح ترتیبی نهج‌البلاغه» و «سیره نبوی و منطق عملی» در دست نگارش

گروه اندیشه: عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: هم اکنون دو پروژه کلان با عنوان‌های «شرح ترتیبی نهج‌البلاغه» و «سیره نبوی و منطق عملی» در دست نگارش دارم.

مصطفی دلشاد‌تهرانی، عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، گفت: از 30 سال پیش پروژه کلان «شرح ترتیبی نهج‌البلاغه» را آغاز کردم در این اثر بنا را  بر این گذاشتم که نهج‌البلاغه را از زوایایی که کمتر دیده شده است بررسی کنم.
این پژوهشگر علوم قرآنی اظهار کرد: حدود 1000 مدخل برای این پروژه تعریف کرده‌ام؛ البته می‌دانم که نمی‌توانم تمام این مدخل‌ها را پیش ببرم ولی بر خود تکلیف کرده‌ام که تا آنجا که می‌توانم و خدا به من عمر می‌دهد این کار را پیش ببرم.
دلشاد تهرانی افزود: کتاب «شرح ترتیبی نهج‌البلاغه» بازنویسی درس گفتارهای من با همین عنوان است؛ در این کتاب از ابتدا تا انتها نهج‌البلاغه را شرح می‌دهم و امیدوارم هستم به زودی آمده چاپ شود.
وی در آخر گفت: پروژه دیگری که در دست تالیف دارم «سیره نبوی و منطق عملی» است؛ قرار است این مجموعه در 7 جلد منتشر شود؛ 4 جلد این مجموعه چاپ شده است و تنها 3 جلد آن باقی مانده است که هم اکنون در حال بازنویسی این 3 جلد هستم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان