شماره ۶۶۵ ماهنامه درس‌هایی از مکتب اسلام منتشر شد

گروه اندیشه: در شماره ۶۶۵ ماهنامه درس‌هایی از مکتب اسلام که به همت مؤسسه تعلیماتی و تحقیقاتی امام صادق(ع) منتشر شد ۱۲ مقاله با عناوین مختلف به نگارش در آمده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، شماره 665 ماهنامه درس‌هایی از مکتب اسلام منتشر شد.

چاپ این ماهنامه با ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) مصادف بود و هیئت تحریریه این ماهنامه در ابتدای آن قطعه شعری را با نام مروه تا کربلا به نگارش در آورده‌اند.

نخستین مقاله این ماهنامه با عنوان «خون‌های کودکان قربانی، فدای دلارهای نفتی سعودی» به قلم مهدی پیشوایی نوشته شده است. آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی مقاله‌ای با عنوان «دلایل مدعیان رؤیت خدا» به ارائه توضیحاتی در رابطه با شرایط رؤیت حسی، ادله قائلان به رؤیت، دلیل روایی قائلان رؤیت پرداخته است.

سومین مقاله این ماهنامه «پیام‌آوری زینب کبری(س)»، نوشته احمد بهشتی است که در این مقاله به سخنرانی‌های حضرت زینب(س) در نقاط حساس اشاره شده است. از دیگر مقاله‌هایی که در این ماهنامه به نگارش در آمده است می‌توان به مقاله‌های «بالا رفتن سخن پاک به سوی خدا»، نوشته یعقوب جعفری، «وفاداری پیامبر رحمت»، نوشته فرج‌الله فرج‌اللهی، «پیام محبت نوشته»، محمود حکیمی و «سومین کشور در جهان اسلام»، نوشته غللامرضا گلی زواره که در این مقاله به اهمیت کشور اسلامی نیجریه اشاره شده است.

همچنین از دیگر مقالات موجود در این ماهنامه می‌توان به مقاله پاسخ به چهار پرسش، از سلسله پرسش و پاسخ‌های تاریخی مهدی پیشوایی اشاره کرد که در این مقاله سؤالاتی از جمله؛ سن حضرت نوح(ع) چه قدر بوده، سرنوشت حضرت ابراهیم(ع) بعد از جریان در آتش افکندن چه شد، قبر حضرت ابراهیم(ع) و آیا به جز پیامبر اسلام(ص) حوادثی به نام ارهاصات اتفاق افتاده یا نه؟ مطرح شده که هر کدام به طور مجزا پاسخ داده شده است.

مقاله «روابط اجتماعی و نقش آن در سلامت روان» نیز توسط اسماعیل نساجی به نگارش در آمده است و در آن به رابطه خویشاوندان و همسایگان اشاره شده است. از دیگر مقالات این ماهنامه  می‌توان مقاله «نشانه‌های اولیه سرطان»، نوشته مرتضی اشرفی و «به مناسبت فاجعه منا» نوشته مسعود عالم پور رجبی را نام برد.

  آخرین مقاله این ماهنامه با عنوان «تاریخچه پر ماجرای طب سنتی»، نوشته محسن اسماعیلی  است که در آن بقراط به عنوان پیشوای علم طب معرفی شده و سوگند نامه او نیز در این مقاله بیان شده است.

یادآور می‌شود شماره 665 ماهنامه درس‌هایی از مکتب اسلام به صاحب امتیازی مؤسسه تعلیماتی و تحقیقاتی امام صادق(ع)، مدیر مسئولی فرج‌الله فرج‌اللهی با روش دینی وعلمی زیر نظر هیئت تحریریه در 74 صفحه با قیمت 15 هزار تومان تنظیم شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان