ال جی ویدیوی رسمی جی ۶ پلاس را منتشر کرد [تماشا کنید]

چندی قبل ال جی ویدیوی رسمی جدیدی را برای موبایل تازه معرفی شده خود یعنی جی ۶ پلاس منتشر کرد. در این تیزر دو رنگ جدید شامل آبی دریایی و مسی به نمایش در آمده و اشاره ای هم به قابلیت های دستگاه برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار شده.

ال جی ویدیوی رسمی جی 6 پلاس را منتشر کرد [تماشا کنید]

چندی قبل ال جی ویدیوی رسمی جدیدی را برای موبایل تازه معرفی شده خود یعنی جی 6 پلاس منتشر کرد. در این تیزر دو رنگ جدید شامل آبی دریایی و مسی به نمایش در آمده و اشاره ای هم به قابلیت های دستگاه برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار شده.

جی 6 پلاس در اصل نسخه ای اعلی از جی 6 است که اوایل امسال معرفی شد. این محصول در کنار دو رنگ جدیدی که به آنها اشاره کردیم به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از شارژ بیسیم و همچنین استاندارد Hi-Fi Quad DAC سی و دو بیتی پشتیبانی می کند که تا قبل از این به برخی مناطق خاص دنیا اختصاص داشت.

آپشن دیگری که به این مجموعه اضافه شده ایرفون های بنگ اند اولافسن (B&O Play) است که قطعا مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می گیرد.

در مورد امکانات نرم افزاری این موبایل باید به فیس پرینت (یا آنلاک از طریق چهره) و Google Awareness API (برای نظارت منفعل روی سیگنال ها و امور انجام شده توسط کاربر) اشاره نماییم که البته همه اینها از طریق یک آپدیت نرم افزاری به مجموعه امکانات نسخه استاندارد اضافه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر