ماهان شبکه ایرانیان

تزیین سفره افطار، ۶ چیدمان زیبای ایرانی!

از میان تصاویر شما: کم کم به روزهای میانی ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و بازار ضیافت های افطاری در میان مسلمانان داغ تر می شود

از میان تصاویر شما: کم کم به روزهای میانی ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و بازار ضیافت های افطاری در میان مسلمانان داغ تر می شود. برای داشتن یک سفره افطار تمام عیار نیاز به بریز و بپاش های آنچنانی و اسراف ندارید. کافی است مواد غذایی مناسب این ایام را تزئین کنید و با چیدمانی مناسب در سفره ی خود قرار دهید و سفره ی زیبایی را برای خود و عزیزانتان آماده کنید. به همین منظور امروز می خواهیم در این مطلب از میان تصاویرتان، شما را با تزیین سفره افطار ایرانی و چیدمان همراهان همیشگی چیدانه آشنا کنیم تا از ایده های آنها برای چیدمان سفره افطار خود استفاده  کنید، پس با ما همراه باشید.  

چیدمان سفره افطار

چیدمان سفره افطار خانواده نانکلی

  • موقعیت: استان البرز، جهانشهر
  •  صاحب خانه: شیفته نانکلی
  • عناصر تزیینی مورد استفاده: رومیزی ترمه، ظروف سفالی، رادیو، قرآن و تسبیح، گلدان و میوه ی تزیین شده

سفره شماره یک متعلق به بانوی خوش سلیقه خانم شیفته نانکلی از جهانشهر کرج است. خانم نانکلی برای تزیین سفره افطار خود از عناصر ساده ایرانی مثل رومیزی ترمه و ظروف سفالی با ترکیب رنگ های جذاب استفاده کرده اند که زیبایی خاصی را به سفره افطار آنها بخشیده است. استفاده از رادیو و گلدان ظاهر نوستالژیک و جذابی به این سفره افطار ساده بخشیده است. هم چنین خانم نانکلی سلیقه بسیاری در تزئین میوه و سایر تنقلات سفره افطارشان داشته اند که زیبایی سفرشان را دو چندان کرده است. اگر شما هم دوست دارید میوه های سفره افطار خود را خلاقانه تزئین کنید می توانید از ایده های مطلب برش هندوانه برای چیدمان سفره افطار، 16 مدل خوشمزه! استفاده کنید.

تزیین سفره افطار

چیدمان سفره افطار خانواده ضرغامی

  • موقعیت: استان البرز، گلشهر
  •  صاحب خانه: کتایون ضرغامی
  • عناصر تزیینی مورد استفاده: ظروف گلسرخی، قرآن و تسبیح و گلدان 

سفره شماره دو متعلق به بانوی خوش سلیقه خانم کتایون ضرغامی از گلشهر کرج است. خانم ضرغامی در تزیین سفره افطار خود سلیقه بسیاری داشته اند. انتخاب ظروف گلسرخی هماهنگ و یک دست در کنار گلدان و گل های طبیعی ظاهر دلپذیری را به سفره ایشان بخشیده است. هم چنین برش متفاوت و قالبی پنیر و کره در کنار سایر تزیینات تنقلات موجود در سفره ظاهر متفاوت و دلچسبی را برای سفره افطارشان به وجود آورده است. 

تزیین و چیدمان سفره افطار

چیدمان سفره افطار خانواده قبادی

  • موقعیت: استان خراسان، مشهد
  •  صاحب خانه: سحر قبادی
  • عناصر تزیینی مورد استفاده: رومیزی ایرانی،ظروف سفالی، استکان کمر باریک چای

سفره شماره سه متعلق به خانم سحر قبادی، بانوی خوش سلیقه از شهر مشهد است. آنچه در نگاه اول چیدمان سفره افطار خانواده قبادی را دلپذیر کرده است رومیزی خوش رنگ و ظروف سفالی در کنار استکان کمرباریک چای است که در کنار گلدان های پس زمینه و تنقلات تزیین شده ظاهر زیبا و منحصر به فردی به چیدمان سفره افطار دلپذیر این خانواده بخشیده است. برای چیدمان سفره افطار ساده می توانید از ایده های مطلب سفره افطار، این چیدمان ساده و ایرانی! استفاده کنید.

تزیین سفره افطار جدید

چیدمان سفره افطار خانواده عطرفروشان

  • موقعیت: استان تهران، پاسداران
  •  صاحب خانه: کیمیا عطرفروشان
  • عناصر تزیینی مورد استفاده: رومیزی مدرن،ظروف سفالی با لعاب رنگی

سفره شماره چهار متعلق به خانم کیمیا عطرفروشان، بانوی خوش سلیقه تهرانی است. خانم عطرفروشان برای چیدمان سفره افطار خود از رومیزی مدرن و ظروف لعابی رنگی استفاده کرده اند که ظاهر زیبا و مدرنی به سفره افطارشان بخشیده است. انتخاب هوشمندانه ظروف سفالی با لعاب رنگی در کنار سادگی تزیینات تنقلات موجود در سفره، این چیدمان سفره افطار را متمایز کرده است. اگر شما هم دوست دارید با بهترین خوراکی ها و تنقلات برای سفره افطار آشنا شوید به مطلب  افطاری تمام عیار، 10 خوردنی مخصوص افطار! سری بزنید.

چیدمان سفره افطار ساده

چیدمان سفره افطار خانواده پورجواهر

  • موقعیت: استان خوزستان، اهواز
  •  صاحب خانه: سحر پورجواهر
  • عناصر تزیینی مورد استفاده: رومیزی مدرن گلدار،ظروف مسی، بشقاب دست ساز

سفره شماره پنج متعلق به خانم سحر پورجواهر، بانوی خوش سلیقه و هنرمند اهوازی است که یکی از ظروف سفره افطارشان را خودشان طراحی کرده اند. ایشان برای تزیین سفره افطار خود از رومیزی مدرن و گلدار در کنار ظروف مسی و دست ساز خودشان استفاده کرده اند که این ترکیب رنگ ها در کنار تزیینات ساده تنقلات افطارشان مثل تزیین ساده خرما، ظاهر زیبا و خلاقانه ای به سفره افطار ساده و دلپذیرشان بخشیده است. اگر شما هم می خواهید با ایده های تزیین تنقلات افطار مثل تزیین خرما آشنا شوید می توانید به مطلب تزیین خرما برای سفره افطار، 10 ایده اشتها آور! در چیدانه سر بزنید و از ایده های آن برای تزیین سفره افطار خود استفاده کنید. 

تزیین شله زرد افطار

چیدمان سفره افطار خانواده پلادیان

  • موقعیت: استان تهران، پونک
  •  صاحب خانه: ریحانه پلادیان
  • عناصر تزیینی مورد استفاده: زیر بشقابی قلاب بافی شده،ظروف سفالی، پرنده دکوری

سفره آخر متعلق به بانوی خوش ذوق و هنرمند خانم ریحانه پلادیان از تهران است. خانم پلادیان سلیقه بسیار زیادی در تزیین شله زرد داشته است بد نیست بدانید که این شله زرد و تزیین زیبای آن اولین تجربه ایشان در پخت شله است که سنگ تمام گذاشته اند. زیر بشقابی قلاب بافی شده هنر دست مادرشان است که ترکیب رنگ زیبایی در کنار شله زرد تزیین شده و پرنده های سفالی دکوری داشته و زیبایی خاصی را به سفره شان بخشیده است. اگر شما هم دوست دارید با ایده های تزیین شله زرد مجلسی آشنا شوید می توانید به مطلب 10 ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی در چیدانه سری بزنید.

از این اینکه بهترین لحظات زندگی تان را با ما شریک می شوید از شما سپاسگذاریم.
 اگر شما هم تمایل دارید تا در مطالب "از میان تصاویر شما" با ما همکاری کنید و دکوراسیون زیبای خودتان را با همراهان چیدانه به اشتراک بگذارید کافی است با ما از طریق شماره تلگرام 0903550148 در ارتباط باشید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان