جمله هایی که باید به گوش همسرتان بخوانید-۲

قسمت اول جملاتی که باید هر روز به همسرتان گوشزد کنید را خوانید در اینجا به قسمت دوم این جملات می‌پردازیم، این جملات توصیه‌های فردی که همسرش را از دست داده می‌باشد، لطفا به جملات توجه کنید

قسمت اول جملاتی که باید هر روز به همسرتان گوشزد کنید را خوانید در اینجا به قسمت دوم این جملات می‌پردازیم، این جملات توصیه‌های فردی که همسرش را از دست داده می‌باشد، لطفا به جملات توجه کنید

 

1. "من قدر تو را می‌دانم."

تمام رابطه‌های عاشقانه، در نهایت تبدیل به ریتم‌های آرامش بخشی می‌شوند. همسرتان برای شما ذرت مکزیکی می‌خرد درحالیکه شما در صف سینما ایستاده‌اید. شما قهوه درست می‌کنید درحالیکه همسرتان پیشخوان آشپزخانه را تمیز می‌کند. همسرتان بچه‌ها را در تختخواب‌هایشان می‌خواباند درحالیکه شما 16 ماسک مختلف را بر روی صورت خود امتحان می‌کنید. این کارهای روزمره دنیوی به طور اسرار آمیزی خاص و ویژه‌اند، این کارها پایه و اساس رابطه دو نفره شما هستند، کارهای کوچکی که اگر برای همسرتان انجامشان ندهید ممکن است هیچوقت دیگر او را نبینید و آرزوی انجام دادن این کارها تا ابد به دلتان بماند، ممکن است او بر اثر تصادف با یک اتوبوس یا به علت ابتلا به سرطان فوت کند. هر چیزی که باعث شده از همسرتان قدردانی کنید، به او بگویید. هر چند باری که می‌توانید و فکر می‌کنید درست است بگویید، گفتن این جملات برای شما هیچ خرجی ندارند و اصطلاحا کنتور نمی‌اندازد ولی در عوض ذخیره و سرمایه گذاری بسیار بزرگی به شمار می‌آیند.


 

2. "سلام، این کاری که انجام دادی باعث ناراحتی من شد، لطفا دیگر انجامش نده."

البته منظور من این نیست که این جمله را هر روز و هر روز بگویید، اما زمانی که همسرتان که عاشقش هستید احساسات شما را جریحه دار کرد و باعث ناراحتی شما شد، شما باید همان لحظه این جمله را به او بگویید، نه اینکه پشت گوش بیندازید برای شش ماه بعد. زندگی کوتاه است و روزی خواهد رسید که ما و تمام لوازم آرایش درون کیف آرایشمان به خاک تبدیل خواهیم شد، پس وقت خود را صرف عصبانی شدن برای کارها و مشکلات کوچک نکنید. کافیست مشکلاتتان را از خانه بیرون ببرید و اجازه بدهید که نور خورشید آنها را مثل خون آشام‌ها نیست و نابود کند.

 

3. "من دوستت دارم."

عشق، بسیار بزرگ و بالاتر از همه چیز است، اما دوست داشتن یک نفر بسیار بسیار مهمتر از عشق به اوست. دوست داشتن همسرتان بهترین کار دنیاست، و زمانی که می‌گویید "من عاشقت هستم"، این احساس و این جمله در نهایت با بیرون انداختن یک آب دهان ساده یا یک تماس تلفنی و یا بیرون رفتن از خانه پایان می‌یابد. اینکه به همسرتان یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید مثل این است که به یاد او بیاورید که تا چه اندازه قدردان او هستید، راهی کاملا متفاوت برای تحسین شریک زندگی خود و راهی که همیشه یادآوری آن به همسرتان با ارزش است.

 

نورا مک اینرنی پورمورت یک نویسنده، یک مادر و یک شیرزن است که در شهر مینیاپولیسدر ایالت مینه سوتای آمریکا زندگی می‌کند. اولین کتاب او –خندیدن بد نیست (گریه هم خوبه)– مجموعه‌ای از داستان‌های طنز و غم انگیزی درباره زندگی، عشق، و فقدان شوهرش –آرون– به چاپ رسانده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر