معرفی ماسک موی خانگی با روغن نارگیل

اگر دوست دارید که موهایی نرم و ابریشم گون داشته باشید، روغن نارگیل می‌تواند خواسته شما را برآورده کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از این روغن را بدانید.

معرفی ماسک موی خانگی با روغن نارگیل

در این مقاله قصد داریم طرز تهیه ماسکی برای مو را به شما معرفی کنیم که به محض استفاده، نتیجه فوق العاده آن را خواهید دید. در ادامه با بنیتا همرا باشید.

Photo By Fotolia/Joanna Wnuk

 

مواد لازم برای تهییه ماسک موی نارگیل:

  • دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • دو قاشق غذاخوری عسل
  • دو عدد زرده تخم مرغ

طرز تهییه ماسک موی نارگیل: 

  • اگر روغن نارگیل جامد است، کمی آن را گرم کنید تا به حالت مایع در بیاید. 
  • روغن را از روی حرارت بردارید و سریعا با عسل مخلوط کنید. ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد تا روغن و عسل کاملا با هم مخلوط شوند.
  • در یک ظرف جدا، زرده تخم مرغ را جدا کنید. می‌توانید در این ماسک از کل تخم مرغ، یعنی هم زرده و سفیده استفاده کنید.
  • کمی زرده‌ها را هم بزنید و بعد به آرامی آن را در مخلوط عسل و روغن نارگیل بریزید. بعد این مخلوط را آنقدر هم بزنید تا مواد آن کاملا باهم ترکیب شوند.

نحوه استفاده از ماسک موی نارگیل: 

این مواد را حتما فقط به موهای کاملا خشک بزنید و بعد موها و پوست سر خود را به آرامی ماساژ دهید. اگر کسی بتواند به شما کمک کند تا این مواد را کاملا بر روی تمام نقاط رویش موی سر خود ماساژ دهید بهتر است. ماساژ دادن مو و سر همیشه لذت بخش و آرامش دهنده است.

بعد از ماساژ کامل مو، موهای خود را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و بگذارید تا زمانی که می‌توانید بر روی موهای شما باقی بماند. موقع شست مو، حتما از آب ولرم مایل به گرم استفاده کنید. بهتر است که به موهای خود شامپو نزنید اما اگر احساس می‌کنید موهای شما چرب است، از یک شامپوی سبک و معمولی استفاده کنید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر