۱۷ نشانه عاشق شدن

عاشق شدن تنها حالتی است که از عاشق بودن و ماندن بهتر است. وقتی عاشق می‌شوید، همه چیز بوی تازگی می‌دهد.

 

 

عاشق شدن تنها حالتی است که از عاشق بودن و ماندن بهتر است. وقتی عاشق می‌شوید، همه چیز بوی تازگی می‌دهد، همیشه این حس را با خود دارید که هنوز مطمئن نیستید آیا این واقعا عشق است یا نه و منتظر می‌مانید تا ببینید کدامیک از طرفین این رابطه– شما یا او – با صدای بلند، عاشقی را فریاد می‌زند و ابراز می‌کند. واقعا حال خوب و زیبایی است. لحظه به لحظه این حال ناب را دریابید چون ممکن است هیچ‌وقت تکرار نشود.

اما این حال خوب، نشانه‌هایی دارد که تقریبا برای همه یکسان‌اند. در ادامه به 17 مورد از نشانه‌های این حال خوب، یعنی عاشقی اشاره می‌کنیم:

 

1. درباره اهدافی که قرار است در آینده باهم انجام دهید صحبت می‌کنید، بدون اینکه اصلا متوجه باشید که دارید درباره آینده‌ای که هنوز نیامده صحبت و برنامه ریزی می‌کنید.

2. وقتی می‌گویید "دلم برایت تنگ شده"، دلیلش این است که واقعا دلتان برایش تنگ شده در صورتی که تنها 1 روز از باهم نبودنتان گذشته است.

3. همه چیزها و کارهایی که از آنها متنفر بودید الان که با طرف مقابلتان انجامشان می‌دهید خوب و حتی جالب و سرگرم کننده به نظر می‌رسند.

4. به راحتی برای او از خود گذشتگی می‌کنید و فدایش می‌شوید. اگر کارهای بسیار مهمی هم داشته باشید و یا کارهایی که همیشه جزو علایق شما بودند، اکنون که عاشق هستید فقط به او فکر می‌کنید و هر چیزی که مربوط به او باشد برایتان با ارزش و مهم است.

5. در میان طیف گسترده سختی‌ها و آدم‌ها و اتفاقات بد، او "خوب ترین" شخص و اتفاق زندگی شما به حساب می‌آید و دقیقا نقش یک آرام‌بخش را در این همه استرس و ناملایمتی‌ها برای شما دارد.

6. هنگامی که با او و در کنار او هستید، احساس امنیت می‌کنید.

7. تمام مکان‌ها و اسم‌هایی که در بازار و خیابان و جاهای مختلف می‌بینید، شما را به یاد او می‌اندازند و همه چیز در این اجتماع شلوغ برای شما دوست داشتنی است.

8. او مرد دوست داشتنی رویاهای شماست. 

 

 

9. از اینکه در مقابل او "آه و ناله" می‌کنید و یا او را "می ترسانید" اصلا نگران نیستید چون می‌دانید او هرگز شما را ترک نمی‌کند.

10. وقتی او در کنار شماست انجام کارهای کوچک نیز بهترین کارهای دنیا به نظر می‌آیند، حتی رفتن به سوپر مارکت.

11. گاهی اوقات او با شما جر و بحث می‌کند یا عصبانی می‌شود و خشم خود را بر سر شما خالی می‌کند، اما شما هنوز هم عاشقش هستید و دوست دارید که در کنار او بمانید.

12. حتی اگر جواب پیام شما را دیر بدهد، اصلا ناراحت نمی‌شوید و عکس العمل‌های احمقانه از خود نشان نمی‌دهید. 

13. وقتی که او غمگین است، انگار که دنیا روی سرتان خراب شده است و از ناراحتی او چندین برابر بیشتر از خودش ناراحت می‌شوید.

14. حتی عکس‌های مسخره و بچه گانه‌ای که به شما نشان می‌دهد هم شما را سرگرم می‌کند. گاهی اوقات پیش می‌آید که ساعت‌ها نشسته‌اید و به داستان‌های طولانی و بی سر و ته او گوش داده‌اید، اما به هیچ عنوان خسته نشده‌اید چون بودن با او و تماشای او برایتان زیباست.

15. ترجیح می‌دهید که به جای بیرون رفتن و گردش در بازار به تنهایی، با او در خانه باشید حتی اگر هیچ کاری نکنید و هیچ حرفی هم نزنید.

16. همیشه دوست دارید وسایل مورد علاقه‌تان را به او نشان دهید، نه بخاطر اینکه او هم مثل شما به این وسایل علاقه‌مند شود، بلکه به این دلیل که می‌خواهید او از این طریق شما را بهتر از هر شخص دیگری بشناسد.

17. دوست دارید وقتی او در کنار شماست حتی کارهایی که قبلا بارها و بارها انجام داده‌اید را هم دوباره انجام بدهید، فقط به دلیل اینکه او الان با شماست.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان