محصولات آرایشی با برند ایرانی (۸)

شرکت لابراتوار اخوی شرکتی خانوادگیست که در سال ۱۳۶۹ توسط نصرالله اخوی تأسیس شده و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را تحت عنوان سی‌گل آغاز کرد

 

شرکت لابراتوار اخوی شرکتی خانوادگیست که در سال 1369 توسط نصرالله اخوی تأسیس شده و تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را تحت عنوان سی‌گل آغاز کرد. لابراتوار اخوی اولین واحد آرایشی و بهداشتی در ایران بوده که  در سال 1380 موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO 9002 از QMI کانادا شد و در سال 1381 موفق به ثبت‌نام در موسسه استاندارد عربستان سعودی شد. اخذ گواهی AFAQ از فرانسه و  ISO10002 (رضایت‌مندی مشتریان) از آلمان وISO9001  در کنار اخذ گواهینامه تاسیس و تجهیز آزمایشگاه آکرودیته (آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت)، از دیگر افتخارات این مجموعه است.

نشان SASO موسسه استاندارد عربستان سعودی، گواهینامه مدیریت کیفیت رضایت مشتری ISO 4001:2010، ISO 0002:2004 از شرکت TUV آلمان، دریافت نشان واحد تولیدی الف از سازمان غذا و دارو سال 91، دریافت تندیس تعالی نشان برگزیده ضمانت کیفیت سال 91، گواهینامه آزمایشگاه آکرودیته (همکار اداره کل غذا و دارو) سال 92 را نیز می‌توان به جمع جایزه‌های دریافتی این برند اضافه کرد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان