کافه‌ای از جنس پنیر

در خیابان ولی‌عصر، بعد از پارک ساعی کافه‌ای هست که باکافه‌های دیگر یک تفاوت اساسی دارد. کافه پنیر پرچک با ایده‌ی اولیه‌ی استفاده از انواع پنیر در خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایش افتتاح شد.

 در خیابان ولی‌عصر، بعد از پارک ساعی کافه‌ای هست که باکافه‌های دیگر یک تفاوت اساسی دارد. کافه پنیر پرچک با ایده‌ی اولیه‌ی استفاده از انواع پنیر در خوردنی‌ها و نوشیدنی‌هایش افتتاح شد. 

 

کافه‌ای دوطبقه با میز و صندلی ها و دیوارهایی سفید رنگ که با اسم و هدف کافه هماهنگی کامل دارد. گوشه و کنار ممکن است یک مجسمه از یک روباه و یا یک لیوان با عکس کلاغ ببینید. دوستان کافه پرچک، داستان روباه و کلاغ را از روز اول در ذهن داشتند و به این موضوع که پنیر برای همه جذاب است، فرقی ندارد روباه یا کلاغ اهمیت می‌داده‌اند!

 

از در کافه که وارد می‌شوید، سمت راست یخچال بزرگی هست که پر است از انواع پنیرهایی که بعضی از آن‌ها را تا به حال ندیده‌اید. قالب‌های بزرگ از پنیرهایی که اختصاصاً برای پنیرپرچک وارد ایران می‌شوند. پنیرهایی با رنگ‌ها و طعم‌های مختلف و همگی هوس‌انگیز و زیبا. انتهای یخچال پنیرها، یخچال دیگری است که تنوع چیزکیک‌های موجود در آن هوش از سر شما خواهد برد. چیزکیک‌هایی که همه با همان پنیرهای شگفت‌انگیز تهیه می‌شوند و بسیار خوشمزه هستند.

 

شما می‌توانید پشت یکی از میزهای طبقه‌ی پایین بنشینید و یک آمریکانوی خوش عطر سفارش بدهید به همراه یک برش بزرگ از چیزکیک اوریو . چیزکیک اوریو به خاطر وجود این بیسکوییت معروف در پنیرش، رنگ قهوه‌ای کم‌رنگی دارد و به عنوان تاپینگ هم از خود بیسکوییت استفاده شده است. با وجود بیسکوییت، همچنان بافت سبک و نرم کیک حفظ شده و شیرینی معقول و مورد انتظار از کیک‌پنیر را دارد.

اگر ساعت ناهار یا شام به این کافه رفتید، می‌توانید خوراک پنیر سفارش بدهید که غذایی کاملاً متفاوت و خوشمزه و منحصر به پنیرپرچک است. 

صبح‌ها هم برای صرف صبحانه می‌توانید املت میل کنید یا تخته‌ی پنیر سفارش بدهید که شامل دورچین انگور و سبزی و گردو و بیسکوییت شور است و پنیرهایش را خود شما با کمک و راهنمایی دوستان در کافه از یخچال انتخاب می‌کنید. صبحانه‌ای هیجان‌انگیز از طعم‌ها و رنگ‌های جدید.

برای رفتن به کافه پنیر پرچک می‌توانید از اتوبوس‌های بی‌آر‌تی ولی‌عصر استفاده کنید و اگر هم با ماشین شخصی‌تان به کافه می‌روید، نگران جای پارک نباشید از دوستان در کافه بخواهید تا به سمت پارکینگ راهنمایی‌تان کنند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان