پارچه دیواری به جای کاغذ دیواری

ایتالیا همیشه از کشور‌هایی بوده که در صنعت معماری و معماری داخلی جایگاه بالایی داشته است؛ هم‌چنین در تولید لوازم جانبی دکوراسیون داخلی نیز شرکت‌هایی با اعتبار جهانی در ایتالیا مشغول فعالیت هستند.

پارچه دیواری به جای کاغذ دیواری

آباژور

نتیجه خلاقیت ایتالیایی

ایتالیا همیشه از کشور‌هایی بوده که در صنعت معماری و معماری داخلی جایگاه بالایی داشته است؛ هم‌چنین در تولید لوازم جانبی دکوراسیون داخلی نیز شرکت‌هایی با اعتبار جهانی در ایتالیا مشغول فعالیت هستند. یکی از این تولیدکننده‌های معروف، «جاردینی» است که در صنعت نساجی فعالیت می‌کند و از معتبرترین شرکت‌های نساجی جهان است. این شرکت در سال 1872 در ایتالیا تاسیس شده و از سال 2000 تولید پارچه‌های دیواری را آغاز کرده است.

کاغذ دیواری

پارچه‌های دیواری با فن‌آوری‌های جدید اما با حفظ اصالت و طرح‌های کلاسیک و سنتی تولید می‌شود. این شرکت اولین بار در جهان پارچه‌های دیواری را طراحی و تولید کرده. 

کاغذ دیواری

پارچه‌ دیواری از لحاظ نصب کاملا شبیه به کاغذ دیواری است اما در ساخت آن از الیاف و نخ‌های باکیفیت استفاده شده است. این محصولات به قدری باکیفیت و جذاب بوده که امروزه این شرکت محصولات خود را به بیش از 40 کشور در جهان صادر می‌کند. محصولات این کمپانی به قدری باکیفیت و زیباست که نمونه مشابه آن را در هیچ شرکتی نمی‌توان یافت.

کاغذ دیواری

طرح‌های این پارچه‌های دیواری در بیش از 30 کاتالوگ در رنگ‌بندی‌های فوق‌العاده، منبع خوبی برای شما و طراحان داخلی است که می‌خواهید طراحی متفاوتی داشته باشید.

کاغذ دیواری

هدایت کنونی این کمپانی قدیمی و با تجربه با آقای جاکومو جاردینی است، از خانواده‌ای اصیل که نسل‌های متعدد آن، هدایت این کمپانی را برعهده داشته‌اند و این شرکت را جهانی کرده‌اند.

کاغذ دیواری

با توجه به لوکس بودن این برند و تقاضای این نوع محصولات در ایران، یک شرکت باسابقه ایرانی که در زمینه محصولات مجلل فعالیت می‌کند، این برند را به‌طور انحصاری وارد ایران کرد و در کمترین زمان، جایگاه مناسبی را در بازار ایران به دست آورد و اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کاغذ دیواری

از کاتالوگ‌های زیبای این شرکت که در ایران می‌توان تهیه کرد، آلبوم‌های پلاتینا و تیفانی است که جلوه‌ی خاصی را به فضای شما می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر