زنان بیش از پیش لباس‌های ورزشی می‌خرند

اکنون زنان که به باشگاه‌ها می‌روند معمولا لباس ورزشی با خود به همراه می‌برند و دیگر روزگار ورزش کردن با تی‌شرت گذشته است

اکنون زنان که به باشگاه‌ها می‌روند معمولا لباس ورزشی با خود به همراه می‌برند و دیگر روزگار ورزش کردن با تی‌شرت گذشته است. طبق آمار، افراد بیشتری نسبت به گذشته حاضرند به اندازه یک لباس مجلسی برای خرید لباس‌های ورزشی پول بدهند. تنها در آمریکا، مجموع فروش لباس‌های ورزشی زنان در 12 ماه منتهی به آگوست 2011 برابر با 15.1 میلیارد دلار بوده است. این آمار نسبت به یک سال گذشته 10 درصد افزایش نشان می‌دهد. اخیرا شرکت نایکی که در زمینه لوازم و البسه ورزشی فعال است اعلام کرده که سرعت فروش محصولات زنان این شرکت بیشتر از سرعت فروش محصولات مردان است.

تحلیل‌گران می‌گویند که نحوه طراحی این لباس‌ها که باعث شده آنها هم تا جای ممکن زیبا باشند و هم تا جای ممکن در تن راحت باشند باعث شده که زنان روی به استفاده از لباس‌های ورزشی بیاورند. با چنین بازار ارزشمندی، عجیب نیست که شرکت‌هایی به دنبال استفاده از این بازار هستند و برای این تاسیس شده‌اند که لباس‌های ورزشی زنانه را بفروشند. کتی بیدولف، موسس برند ورزشی Striders Edge کارش را از یک آپارتمان یک‌خوابه آغاز کرد. او می‌گوید: «به نظر می‌رسید کار بسیار بزرگی در پیش دارم. من تمام مواد اولیه مورد نیازم را از پرتغال سفارش می‌دادم. من صدها جعبه پارچه سفارش می‌دادم و مجبور بودم خودم آنها را جابجا کنم. در سال اول اصلا نخوابیدم چون می‌دانستم که بازاری هست که باید آن را پر کنم. اکنون دفتری در یکی از بهترین نقاط شهر دارم.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر