۱۵ برند لباس کودک که آنها را دوست خواهید داشت (بخش اول)

ما تصمیم داریم که بیشتر برندهای مدل بچه گانه که تولیدات پوشاک آن‌ها هم مورد پسند کودکان و هم والدین هستند را گرد آوری کنیم. با وجود این که مطمئناً همه بیشترین اهمیت و اولین اولویت را به انتخاب خود می‌دهند.

باید تعادل مناسبی بین این برقرار کرد که فرزندتان سلیقه شخصی‌اش را بروز دهد و البته این سلیقه شخصی او مورد قبول هنجارها باشد. بنابراین، بعد از این که توانستید به کودکتان تفهیم کنید که لباس زیر متفاوت با لباس بیرون است، مأموریت بعدی شما ساختن «ظاهر مناسب» برای اوست.

ما تصمیم داریم که بیشتر برندهای مدل بچه گانه که تولیدات پوشاک آن‌ها هم مورد پسند کودکان و هم والدین هستند را گرد آوری کنیم. با وجود این که مطمئناً همه بیشترین اهمیت و اولین اولویت را به انتخاب خود می‌دهند.

و حالا ظاهر فوق العاده!

مطالب زیر را دنبال کنید...

لولا (Loola)

ما در برابر این همه تنوع در لباس و تی‌شرت‌های شگفت انگیز و شلوار‌های جذاب و ساق‌های مختلف گیج و خسته شده ایم. علاوه بر اینکه، تمام موارد اخیر تولید شده توسط مردم امریکا مورد پسند واقع شده است.

Rags To Raches

«onesies» ( لباس یک تکه زیپ دار) به احتمال زیاد راحت‌ترین پوشاکی هستند که تا به حال تولید شده است، و اینطور است که این برند بهترین را انجام می‌دهد. سایز این محصول برای 3 الی 6 ماه و تا وزن 19 کیلوگرم درست می‌شود، بنابرین کودک شما برای مدت زمان زیادی راحت و زیبا خواهد بود.

Aquarium Kidz

مردم طبق نظرسنجی انجام شده توسط "آکواریوم کیدز" بر این باورند که دوران کودکی کوتاه‌تر از آن است که لباس‌های کسل کننده به تن کودکان پوشاند. این موضوع به راحتی برای ما بزرگترها قابل درک است، اما این مهم است که به مرور زمان بتوان یک کودک کم سن و سال را متوجه این موضوع ساخت.

Indikidual

امکان ندارد کودک‌تان از این مدل‌ها لذت نبرد و با آن‌ها سرگرم نشود. این چاپ‌های عجیب و غریب قوه تصور و تخیل و شخصیت و استقلال کودک را پرورش خواهند داد. آیا تا به حال به حاشیه‌های این سویشرت‌های کلاه دار توجه کرده اید؟

Soft gallery

خوشبختانه نیازی نیست تا تمام راه را به دانمارک سفر کنید تا بتوانید این لباس‌های مناسب را از شرکت کپنهاگی به صورت حضوری خریداری کنید. وبسایت این شرکت محصولات تولید شده‌ای را در مدل‌های محدود، برای کودکانی که برایشان مهم نیست که متفاوت به نظر برسند ارائه می‌کند.

Boy + Girl

صنعتگران محلی مؤسسان اصلی این شرکت در ونیز هستند و تمام طراحی‌های آن‌ها در لس آنجلس انجام می‌شود. این لباس‌های کالیفرنیایی مقداری گران قیمت هستند، اما دلیل منطقی برای قیمت بالای آن‌ها این است که پارچه‌های و جنس به کار رفته در این محصولات از اجناس لوکس ژاپنی، اروپایی و امریکایی هستند.

The Mini Classy

همه چیز از شلوارهای گشاد با فاق بسیار بلند و بزرگ این شرکت غربی شروع شد. برای این شرکت خوب شد که چهره‌های سرشناسی چون "کورتنی کارداشیان" و "ماریو لوپز" برای کودکان خود از محصولات آن‌ها استفاده می‌کنند.

Freshly Picked

در صورتی که با خبر نشده باشید خوب است بدانید شرکت مورد علاقه ما که طراح کفش‌های راحتی کودکان بود، حالا طراحی لباس‌های خوشمزه و بی نظیری را به عهده گرفته است: مجموعه بهاره2015 که شامل خوشمزه‌ترین طرح‌های چاپ شده تی شرت‌های "بستنی قیفی" و " آناناس" است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر