دسترسی به اخبار ویژه فقه اسلامی در پایگاه اطلاع رسانی «اجتهاد»

پایگاه اطلاع رسانی «اجتهاد» که که از آبان ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده، به طور تخصصی اطلاعات و اخبار فقه اسلامی را پوشش می دهد.  

پایگاه اطلاع رسانی «اجتهاد» که که از آبان ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده، به طور تخصصی اطلاعات و اخبار فقه اسلامی را پوشش می دهد.  

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، «بانک آثار»، «بانک نشریات»، «بانک نرم افزار»، «بانک دروس»، «بانک مراکز»، «بانک پایگاه ها»، «بانک دانشوران»، «گنجینه تصاویر»، «سرویس خبری فقه اسلامی(ایفنا)» و «معرفی حوزه های علمیه» از بخش های اصلی این سایت است.

موضوعات تخصصی این سایت شامل کلیات و مجموعه های فقهی، فقه عبادات(مناسک) و امور شخصی، فقه خانواده و زنان، فقه اموال و معاملات، فقه قضاء، فقه اجتماع و سیاست، اصول و قواعد فقه، تاریخ و مأخذ شناسی فقه و اجتهاد، آیات و احادیث احکام است.

همچنین امکان دسترسی کاربران به مشخصات تفصیلی و طبقه بندی موضوعی نرم افزار تخصصی مرتبط با فقه با امکان مشاهده تصاویر نرم افزار و نکات آموزشی فراهم است.

فهرست دروس خارج فقه و اصول در حوزه های علمیه سراسر کشور و دروس سطح در حوزه علمیه مشهد، همراه زیست نامه و تصویر مدرسان با امکان دسترسی به اطلاعات براساس نام استاد، شهر، مکان، ساعت، متن یا مبحث مورد تدریس در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مشخصات و طبقه بندی موضوعی کتاب ها ، مقالات و پایان نامه ها و نشریه ها به همراه چکیده، با امکان جستجو براساس عنوان، نویسنده، تاریخ نشر و ... نیز در این سایت فراهم شده است.

یادآوری می شود پایگاه اطلاع رسانی اجتهاد به آدرس www.Ijtihad.ir   به همت معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی 30 آبان ماه امسال با حضور معاونان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیران ارشد دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی رونمایی شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر