با سریع‌ترین میتسوبیشی لنسر جهان آشنا شوید + فیلم

نسل هشتم و نهم میتسوبیشی لنسر اوولوشن، قطعا قوی‌ترین نسل‌های این برند به شمار می‌روند که بسیاری از تکنولوژی‌های آنان تنها در این چند سال اخیر بر روی دیگر خودروهای امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچون تکنولوژی انتقال گشتاور که بسته به نیاز هر چرخ، گشتاور لازم را به سمت آنان هدایت می‌کند که چندین سال پیش بر روی محصولات میتسوبیشی مورد استفاده قرار ...

نسل هشتم و نهم میتسوبیشی لنسر اوولوشن، قطعا قوی‌ترین نسل‌های این برند به شمار می‌روند که بسیاری از تکنولوژی‌های آنان تنها در این چند سال اخیر بر روی دیگر خودروهای امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، همچون تکنولوژی انتقال گشتاور که بسته به نیاز هر چرخ، گشتاور لازم را به سمت آنان هدایت می‌کند که چندین سال پیش بر روی محصولات میتسوبیشی مورد استفاده قرار می‌گرفت و حالا شاهد گسترش آنان بر روی دیگر محصولات امروزی هستیم.
همانطور که گفتیم، نسل هشتم و نهم میتسوبیشی لنسر اوولوشن همچنان سدان‌های باشکوه و بسیار خوب بازار هستند که فعالیت آنان در سراسر جهان تداوم دارد. شاید این خودرو در مسیرهای مستقیم کمتر حرفی برای گفتن داشته باشند و بیشتر به خاطر هندلینگ بسیار خوب خود است که محبوبیت بسیار بالایی در سطح بین المللی کسب کرده است، اما حالا با تلاش یک تیم تیونینگ در جهت ساخت یک ماشین سریع برای شرکت در مسابقات درگ، شاهد تولید قوی‌ترین خودروی میتسوبیشی لنسر تاریخ هستیم که شتاب آن در کمتر از 2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
به طور دقیق‌تر باتوجه به اطلاعات ارائه شده از سوی وبسایت منبع، در سینه این میتسوبیشی لنسر اوولوشن از یک پیشرانه بزرگ و به شدت تقویت شده با حداکثر قدرت 1700 اسب بخار استفاده شده است که دور موتور آن حتی به 13000 دور بر دقیقه رسیده و می‌تواند یک شتاب تقریبا بدون مکث صفر تا 300 کیلومتر بر ساعت داشته باشد که در کمتر از 7.9 ثانیه تحقق پیدا می‌کند. برای اثبات این ادعا، می‌توانید در ادامه فیلم آماده شده توسط گروه خودروبانک را تماشا کنید تا بهتر و بیشتر با سریع‌ترین خودروی لنسر جهان آشنا شوید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر