برای شادابی پوست و موی خود استفاده از این مکمل ها را در تابستان فراموش نکنید

Google

ما تصور می‌کنیم که در تابستان همین‌قدر که بتوانیم از خورشید در مقابل پوست خود محافظت کنیم کافی است، ولی باید بدانید که خوردن و نخوردن بعضی از غذاها در تابستان هم یکی از مواردی است که می‌تواند به شادابی پوست و مو شما کمک بسیار زیادی بکند. شما باید بتوانید در وعده‌های غذایی خود این مکمل‌ها و غذاها را جایگزین کنید. ما در این قسمت 4 نوع غذا را برای شما نام‌خواهیم برد که به‌خودی‌خود می‌توانند برای پوست، مو و ناخن شما در فصل تابستان مفید باشند. پس قبل از هر کاری کاغذ و قلم را برداشته و یادداشت کنید تا برای هفته بعد خود در لیست خرید آخر هفته این مواد را جایگزین سایر مواد غذایی خود بکنید. با بنیتا همراه باشید تا به شما بگوییم که می‌توانید با غذا خوردن هم پوست شاداب و مو سالمی داشته باشید.

 

Tone It Up
موهایی قوی با قارچ صدفی
آیا به دنبال دست یافتن به لوسیون موجودات افسانه‌ای برای افزایش رشد موهای خود هستید؟ لازم نیست جست‌وجو کنید، کافی است ویتامین D بدن خودتان را افزایش بدهید. ویتامین D باعث تحریک فولیکول مو می‌شود و این عامل باعث کاهش ریزش مو و تقویت رشد مو است. یک‌راه آسان برای افزایش این ویتامین استفاده از قارچ‌های صدفی در وعده‌های غذایی خودتان است. این قارچ‌ها منبع بزرگ ویتامین D هستند و در آن‌ها به‌صورت اشباع‌شده این ویتامین تجمع یافته است. می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان نان باگت استفاده کنید، یا می‌توانید آن‌ها را با پیاز سرخ‌کنید. اگر در منطقه شما قارچ‌های خوردنی زیادی هست می‌توانید از انواع مختلف آن‌ها استفاده کنید. نوش جان.

 

Tone it up
آکنه را با بادام از بین ببرید.
سلنیوم به‌عنوان یکی از انتی اکسیدان های قوی محسوب می‌شود که برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد در خون و بدن انسان بسیار مؤثر هستند. برخی از مطالعات دانشمندان حوزه پوست نشان داده است که استفاده از مواد غذایی مناسب باعث کاهش آکنه روی پوست می‌شود. آجیل برزیلی (مخلوط بادام‌زمینی، بادام) به‌عنوان یک منبع طبیعی مملو از سلنیوم شناخته‌شده است. شما می‌توانید برای محافظت پوست خود در مقابل آکنه‌ها از این مواد در رژیم غذایی خود استفاده کنید. هر بسته از آجیل برزیلی به یک بسته از عنصر نایاب سلنیوم تعبیر شده است، بنابراین شما لازم نیست یک بسته کامل از آجیل را میل کنید کافی است در روز چند عدد از بادام و بادام‌زمینی را بخورید. باید حواستان باشد که سلنیوم بیش‌ازحد یکی از سموم برای انسان است. مصرف بیش‌ازحد بادام و بادام‌زمینی همانند خوردن سلنیوم خالص و شامل عوارض مسمومیت است. پیشنهاد ما این است شما این مواد را باهم مخلوط‌کنید و خورد کنید و در کنار سایر مواد غذایی به‌عنوان دسر میل بفرمایید. گوارای وجودتان.

 

Tone it up
ضد آفتاب طبیعی بخورید!
آلوئورا، بله این گیاه بیابانی، برای پوست شما بسیار مفید است. یکی از دلایل این فواید را می‌توان این‌گونه بیان کرد که این گیاه حاوی ماده است که از اکسید شدن چربی‌ها (لیپیدها) پوست شما جلوگیری می‌کند، اکسید شدن چربی پوست باعث آسیب‌های سلولی و کبودی‌های مزمن می‌شود. آلوئورا مسلماً به‌تنهایی چندان باب میل و خوشمزه نیست بنابراین شما می‌توانید برای مزه دار کردن آن را به اسموتی (نوشیدنی میوه) اضافه کنید و یا اگر بسیار متمایل هستید به‌تنهایی آلوئورا را بخورید می‌توانید درون لیوان‌های کوچک مقداری از عصاره آن را سر بکشید. با استفاده از آلوئورا پوست شما درخشان‌تر به نظر خواهد آمد.

 

Tune it up
درمان پوست با سیر!
اگر از آکنه رنج می‌برید، بدانید که بدن شما از کمبود انتی اکسیدان رنج می‌برد. ترکیب سولفوردار آلیسین به‌عنوان یک عامل انتی اکسیدانی دارای خواص ضدالتهابی است. سیر خام، منبع سرشار از آلیسین است. شما می‌توانید آکنه‌ها خود را با استفاده از ترکیب سیر خام به همراه غذایی همانند ماکارونی غلاتی یا همان آجیل برزیلی میل بفرمایید. این غذا انتی اکسیدان بدن شمارا به‌مرورزمان تأمین خواهد کرد. همچنین شما می‌توانید سالاد خوشمزه‌ای با استفاده از سیر، سبزی‌ها به همراه روغن‌زیتون و یک قاشق چایی‌خوری سرکه تهیه کنید. می‌توانید به‌عنوان مکمل غذایی خود از این سالاد استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای زمان‌های طولانی این معجون را داشته باشید می‌توانید آن‌ها را باهم ترکیب کنید و درون شیشه‌های دربسته بریزید و خوب تکان دهید. همراه با غذا می‌توانید نوش جان‌کنید.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر