تحقق شعار سال جهاد اقتصادی در گرو نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تحقق شعار سال جهاد اقتصادی در گرو نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه است.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری- آیت الله محمدرضا ناصری در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری بر ضرورت احیاء فرهنگ دینی در جامعه تاکید کرد و افزود: برخورد جدی با انحرافات فرهنگی و احیای فرهنگ دینی در جامعه موضوعی است که باید بیش از هر زمان دیگری به آن توجه داشت.
 
وی ادامه داد: اقدامات دشمن در حوزه فرهنگی بسیار گسترده و حساب شده است که با تخریب فرهنگ دینی و جایگزین کردن اعتقادات انحرافی به جای اعتقادات ناب اسلامی تلاش خود را در تضعیف و نابودی نظام معطوف کرده است.
 
آیت الله ناصری تصریح کرد: شناسایی مشکلات فرهنگی جامعه و ارائه راهکارهای مناسب و کارآمد در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.
 
وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال جهاد اقتصادی ازسوی مقام معظم رهبری افزود: جهاد یک کلمه فرهنگی است که به هرگونه تلاش و کوششی که در راستای رسیدن به اهداف و برنامه های متعالی و والا باشد، گفته می شود بر همین اساس نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه ازمهم ترین برنامه هایی است که باید در راستای عمل به شعار امسال به آن به صورت جدی توجه شود.
 
آیت الله ناصری اظهار داشت: حرکت جهادی عامل مهمی در رشد و پیشرفت کشور است که با حرکت های جهادی می توان تحریم های دشمن را بی اثر و کشور را از نظر اقتصادی بیمه کرد.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر