تبیین «جهاد اقتصادی» برای اقشار جامعه برعهده اهالی فرهنگ و ادب است

بزرگترین مسئولیت نویسندگان در سال جهاد اقتصادی آن است که این موضوع را برای افراد جامعه تدوین و تبیین کنند.
علی اعوانی، نویسنده در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، با توجه به اینکه سال 90 از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام نهاده شده، درباره نقش اهالی فرهنگ و ادب در این سال گفت: اهالی فرهنگ، ادب و رسانه، مسئولیت مهمی را در این زمینه برعهده دارند، بزرگترین مسئولیت آنها در سال جهاد اقتصادی آن است که این موضوع را برای افراد جامعه تدوین و تبیین کنند.
وی در این راستا ادامه داد: افراد جامعه باید متوجه شوند که در مقابل جهاد اقتصادی چه مسئولیتی برعهده دارند و چه کاری باید در این زمینه انجام دهند، چرا که مسئله اصلی این است که برخی افراد جامعه در مقابل این واژه سرگردانند و نمی دانند با شنیدن این واژه به سوی تولید، صرفه جویی اقتصادی یا کارهای دیگر در این زمینه روند و این مسئله را اهالی فرهنگ باید تدوین و تبیین و برای جامعه مشخص کنند که جهاد اقتصادی چیست و هر قشر جامعه چه وظیفه ای برعهده دارد و این مسئله بسیار مهم است.
اعوانی در ادامه خاطرنشان کرد: اهالی قلم باید این مسئله را اینگونه تدوین کنند که به عنوان مثال نظامیان چه مسئولیتی در رابطه با جهاد اقتصادی دارند، کشاورزان باید در این زمینه عهده دار چه کاری باشند، هر قشر جامعه با مسئولیت خاص خود آشنا شده و شناسایی این وظیفه برای اقشار جامعه برعهده اصحاب رسانه و فرهنگ است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان