ماهان شبکه ایرانیان

همکاری دانشگاهیان با صنایع داخلی برای تحقق شعار سال ۹۱

وزیر علوم با اشاره به سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده شده است گفت: جامعه دانشگاهی کشور با همت و تلاش مضاعف و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود در فعالیت های علمی و پژوهشی و همکاری تنگاتنگ با صنایع داخلی کشور، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم می کند.
دکتر کامران دانشجو با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز سال 91 و بهار طبیعت را به جامعه دانشگاهیان کشور تبریک گفت که متن کامل پیام نوروزی وی بدین شرح است:
«بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم نمود تا جمال بی انباز خود را رونمایی و آدمی را به کمال بی مثال راهنمایی نماید.
کارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیاکرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته، تا نشان بی نشان او باشد.
اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به کلیه اقشار دانشگاهی به ویژه همکاران تلاش گر و استادان، دانشجویان و کارمندان شریف و عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.
در سال جهاد اقتصادی شاهد همت و تلاش جامعه دانشگاهی کشور در توفیق کسب رتبه اول علمی منطقه و ارتقای چندین رتبه در جهان بوده ایم که حاصل حمایت از فعالیت های علمی و اعتماد به نفس و خوداتکایی عملی استادان و دانشجویان کشور و تحقق دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و نگرش و رویکرد (ما می توانیم) بوده است.
امید است در سال جدید که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده اند جامعه دانشگاهی کشور با همت و تلاش مضاعف و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود به خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم و دانشجویان عزیز و فناوران برجسته کشور در فعالیت های علمی و پژوهشی و همکاری تنگاتنگ با صنایع داخلی کشور، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.
از خداوند متعال توفیقات روزافزون جامعه دانشگاهی کشور در خدمتگزاری شایسته به مردم شریف و حق شناس تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را مسألت می نمایم.»
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان