۵ غذایی که شما را جوان‌تر می‌ کند

به‌سلامتی خودتان اهمیت دهیدامروز برای شما پنج وعده غذایی که می‌توانید در میان وعده‌های غذایی هرروزتان بگنجانید تا بتوانید به جوانی پوست خود کمک کنید را معرفی خواهیم کرد. این مواد طبیعی به شما در مبارزه با پیری پوستتان کمک خواهد کرد. با بنیتا همراه باشید.

stuff

به‌سلامتی خودتان اهمیت دهید
امروز برای شما پنج وعده غذایی که می‌توانید در میان وعده‌های غذایی هرروزتان بگنجانید تا بتوانید به جوانی پوست خود کمک کنید را معرفی خواهیم کرد. این مواد طبیعی به شما در مبارزه با پیری پوستتان کمک خواهد کرد. با بنیتا همراه باشید.


بلغور و جو

womansday

صبحانه‌ای سریع که بدون نیاز به فراوری و یا پختن است، بلغور و جو. غذایی که به پوست شما کمک خواهد کرد تا در مقابل آسیب‌های نور خورشید، رادیکال‌های آزادی که باعث پیری می‌شوند، مقاوم شود. از طرفی این غذا غنی از ویتامین E است، ویتامینی که برای پوست شما بسیار مفید است. ازجمله ترکیبات موجود دیگر اسیدهای آمینه است.


قهوه

womansday


کافیین موجود در قهوه به رگ‌های پوستی شما در انقباض و تحرک خون کمک خواهد کرد، به این معنی که پوست شما شاداب‌تر می‌گردد. اگر به دنبال زیبایی صورت خود هستید سعی کنید روزی چند جرعه قهوه و یا مواد حاوی کافیین را میل بفرمایید.


پنیر موزارلا

womansday

دندان‌های سفید به زیبایی صورت شما می‌افزاید. مواد غذایی حاوی کلسیم همانند پنیر موزارلا (کم‌چرب) می‌تواند به‌سلامتی دندان‌های شما و سفیدی آن‌ها کمک زیادی بکند. همچنین پنیر موزیلا به بزاق دهان شما برای مقابله با باکتری‌ها کمک می‌کند.


گریپ‌فروت

womansday

یک بسته کامل حاوی ویتامین C از خانواده مرکبات است، باید با طعم نرش و گس آن کنار بیایید. این میوه به پوست شما کمک می‌کند تا در مقابل آفتاب کمتر آسیب ببیند.


گردو

womansday

گردو حاوی مقادیر زیادی اسید امگا-3 است، این اسید باعث افزایش میزان رطوبت در پوست شما خواهد شد. می‌توانید هرروز مقداری از این ماده را در سالاد خودتان استفاده کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر