ماهان شبکه ایرانیان

مردان پیشگامان فضا (The Star Trek) به ما خواهند گفت چگونه لباس بپوشیم

برای فردا و آیندهبرای چندین هفته آینده سرگرمی و اخبار ما مربوط به فرش‌های قرمز به کمک اکران فیلم‌های پرفروش تابستانی مهیا شد، هرچند هنوز عده‌ای فیلم دیگر برای پیوستن به این ماجرا وقت دارند، فیلم‌های پرفروشی همانند جوخه خودکشی (Suicide Squad) و جنگ سگی (War Dogs) ولی از تمام این اتفاق‌ها و ماجراهای فرش قرمز بگذریم، حضور گروه بازیگر فیلم جدید پیشگام ...

Todd Williamson/Wireimage

برای فردا و آینده
برای چندین هفته آینده سرگرمی و اخبار ما مربوط به فرش‌های قرمز به کمک اکران فیلم‌های پرفروش تابستانی مهیا شد، هرچند هنوز عده‌ای فیلم دیگر برای پیوستن به این ماجرا وقت دارند، فیلم‌های پرفروشی همانند جوخه خودکشی (Suicide Squad) و جنگ سگی (War Dogs) ولی از تمام این اتفاق‌ها و ماجراهای فرش قرمز بگذریم، حضور گروه بازیگر فیلم جدید پیشگامان فضا در مراسم کمیک-کان را نمی‌توانیم نادیده بگیریم. با بنیتا همراه باشید.

مراسمی که در آن تمامی عوامل فیلم کت‌وشلوارهایی مشکی و خاص به تن داشتند، آن‌ها به همه‌چیز دقت داشتند از رنگ تا الگو پارچه‌های لباس‌هایشان. برعکس تمامی دست‌اندرکاران، در این مراسم ادریس البا (Idris Elba) مثل همیشه‌اش لباس پوشیده بود. در اینجا ما نگاهی دقیق‌تر به این لباس‌ها و تک‌تک افراد خواهیم داشت تا شما هم بدانید چرا این افراد این‌قدر مهم و خوش‌لباس هستند که ما آن‌ها را برای الگو گرفتن استایلی از آینده برای شما پیشنهاد دادیم.


کریس پین (Chris Pine)
کریس پین بااینکه با موهای همیشگی و خارج از برنامه خود به این مراسم آمده بود بازهم اثبات کرد که به‌عنوان خوش‌تیپ‌ترین فرد این مجموعه می‌تواند شناخته شود (اگر هم تاکنون مخالف بودید الآن موافق هستید). کت دو دکمه‌ای او، کراوات و جلیقه‌ای که همانند خواننده‌های جاز او را نمایش می‌دهند و بیانگر اعتمادبه‌نفس بالای او هستند. در مورد پیراهن سفید او نمی‌توانیم نظر خوبی بدهیم.

Getty



سیمون پگ (Simon Pegg)
بااینکه سیمون می‌توانست به‌وسیله رنگ‌های کلاسیک ترکیبی زیبا را تشکیل دهد از این کار خودداری کرده است، با توجه به اینکه مراسم کمیک-کان بود و لباس‌ها معمولاً پاره بودند، این لباس هم قابل‌تحمل است. گردنبند نظامی، کفش‌های پلاستیکی تمام، پیراهن تی‌شرت یقه‌گرد نشان از سهل‌انگاری این بازیگر است.

Getty

جان چو (John Cho)
تناسب این کت‌وشلوار مهم‌ترین مطلبی است که باید از این عکس دریافت کنیم، ولی در نگاهی عمیق‌تر می‌فهمیم که ترکیب رنگی مهم‌تر از همه این موارد است. باید بگویم که از لباس پوشیدن چو باید نکته‌ای را یاد بگیریم: سراغ رنگ‌های تیره هم اگر رفتی سعی کن هم‌رنگ نباشند و در آن‌ها الگوهای هندسی بکار رفته باشد تا دقیقاً مثل هم نباشند.

 

 

Getty

 زاکاری کوینتو (Zachary Quinto)
خیلی از افراد در پوشیدن لباس به فرم کت‌وشلوار همیشه اغراق می‌کنند و اغلب آن‌ها هم اشتباه می‌کنند، ولی زاکاری کوینتو یکی از کسانی است که توانسته است خوب لباس بپوشد. دلیل این زیبایی جسارت او در انتخاب رنگ‌های تیره در کنار همدیگر است. درنهایت بگویم که او کت پوشیده است، نه کت او را!

 

Getty

کارل یوربان (Karl Urban)

کت‌وشلوار به همراه جلیقه و کراوات راه‌راه تلاشی برای به دست آوردن جذابیت لباس جاز است. او به نظر قدرتمند و مشهور است، این‌ها همگی به کمک فلش‌های دوربین‌های فرش قرمز بیشتر جلوه می‌کند. برش‌های کت‌وشلوار اکسفوردی را باید فکری به حالشان کرد.

 


WireImage

 

نظر شما در مورد این لباس ها چیست؟ می توان به عنوان لباس آیندگان از آنها نام برد؟

 

مقالات مرتبط

فیلم جنگ بی‌نهایت تک قسمتی خواهد بود

infinity-war

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان