۶ حربه برای بلندقدتر به نظر رسیدن

ایجاد توهمی از چند سانتی‌متر بلندتر به نظر رسیدن به هنگام پوشیدن لباس ممکن است کمی دشوار باشد؛ اما با انتخاب صحیح لباس‌ها، این کار امکان‌پذیر بوده و خواسته شما محقق می‌شود. فِرِدی کِمپ متخصص و مشاور در وب‌سایت ترید از راهکارهای بلندتر به نظر رسیدن به ما می‌گوید. با بنیتا همراه شوید.

ایجاد توهمی از چند سانتی‌متر بلندتر به نظر رسیدن به هنگام پوشیدن لباس ممکن است کمی دشوار باشد؛ اما با انتخاب صحیح لباس‌ها، این کار امکان‌پذیر بوده و خواسته شما محقق می‌شود. فِرِدی کِمپ متخصص و مشاور در وب‌سایت ترید از راهکارهای بلندتر به نظر رسیدن به ما می‌گوید. با بنیتا همراه شوید.

لباس خود را بدوزید

برای گفتن این خبر بد متأسفم، اما بسیاری از تولیدکنندگان لباس‌ها نمی‌توانند لباس‌هایی را متناسب با نیاز تک‌تک افراد، مثلاً یکی مثل شما، تولید کنند؛ اما فقط به این خاطر که این لباس‌ها متناسب قامت شما نیستند، نباید میدان را خالی کرد. با یک خیاط خوب دوست شده و از او بخواهید تا لباس‌های موردعلاقه‌ی شما را برایتان بدوزد.

دلیل آن چیست؟ دلایل مشخصی در مورد قد لباس‌ها و تناسب آن‌ها وجود دارد که می‌تواند به افراد کوتاه‌قد کمک کند. برای مثال طول یک کت باید دقیقاً تا باسن شما باشد و آستین‌های آن نیز باید درجایی تمام شود که سرآستین پیراهن زیر آن 1/5 سانتی‌متر بیرون بماند.

 

دقت داشته باشید که به هنگام پوشیدن پیراهن‌های رسمی، آستین‌ها باید دقیقاً در زیر مچ دست به پایان برسند، در صورت بلندتر بودن آستین، شما در داخل لباس احاطه‌شده و کوتاه‌تر به نظر می‌رسید. امیدواریم که خیاط شما این موضوع را متوجه شود. اگر خیاط شما از این مسئله آگاهی نداشت حتماً این موضوع را درجایی دیگر دنبال کنید.

لباس‌های گشاد و شل را فراموش کنید

پوشیدن لباس‌های شل نظیر تی‌شرت‌های بلند و پیراهن‌های اسکیت سواران با تمامی خواسته‌ها و جاه‌طلبی‌های شما در تضاد است. شما که نمی‌خواهید همه‌چیز بزرگ‌تر از اندازه‌ی شما باشد؟ این کار تنها باعث می‌شود همه به قد شما توجه کنند. به‌جای این کار به سراغ لباس‌های کشیده و باریک بروید.

 

ایجاد هماهنگی

سعی کنید به‌جای پوشیدن لباس‌های رنگ‌ووارنگ از سر تا مچ پا، لباس‌های هماهنگی به تن کنید. شما با خودداری از پوشیدن رنگ‌های کاملاً متضاد، باعث ایجاد هماهنگی در پوشش خود شده و این تصور را به وجود می‌آورید که دارای قدبلندتری هستید. بااین‌حال این دلیل نمی‌شود تا شما سریعاً به سراغ کت‌وشلوارهای جین و یکدست خودتان بروید.

 

مراقب قدم‌های خود باشید

از کفش‌هایی با پاشنه‌های بلند «به‌اصطلاح کوبایی» فاصله بگیرید. به‌جای آن یک کفش مناسب از نوع کلاسیک با پاشنه‌ی معقول را انتخاب کنید.

کفش‌هایی نظیر آکسفورد یا بروژ را به‌جای پوتین‌ها و یا کفش‌های ساق دار در اولویت قرار دهید. پوتین‌ها و کفش‌های ساق دار باعث مخفی شدن بخشی از پای شما شده و قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

کفی‌ها نیز به‌مانند لباس‌ها بر روی قد شما تأثیر می‌گذارند. کفی‌های ضخیم‌تر نه‌تنها به محافظت پا کمک کرده بلکه می‌توانند چند سانتی‌متر هم به قد شما اضافه کنند.

در مسیر خطوط

احتمالاً تمامی شما این توصیه را برای صدها بار شنیده‌اید، اما این توصیه در این مورد کاملاً موثر است. از پیراهن‌هایی با خطوط راه‌راه افقی خودداری کنید، زیرا این لباس‌ها تنها شما را عریض‌تر نشان می‌دهند.

لباس‌هایی با خطوط راه‌راه عمودی قد شما را بلندتر نشان می‌دهند. اگرچه باید به شما گفته شود که نباید در استفاده از این حربه افراط کرد. سعی نکنید تا دوباره از سرتاپای خود را با لباس‌هایی با خطوط عمودی بپوشانید، مگر اینکه دارای کت‌وشلواری با این طرح باشید. داشتن یک پیراهن خوب با خطوط عمودی آبی و سفید در کمد لباس‌های شما یک ضرورت است.

توصیه‌هایی برای مرتب بودن

توصیه‌های پوشیدنی برای افراد قدکوتاه همواره موثر نیست. همیشه باید یک تمایز مهم بین افرادی با نسبت‌های بدنی متفاوت وجود داشته باشد. به بدن خود دقت کنید و ببینید که کدام عضو از آن بلندتر است. این کار به شما در داشتن انتخابی صحیح کمک می‌کند.

اگر دارای پاهای بلندتر و تنه‌ی کوتاه‌تر هستید، آستین پیراهن خود را به‌منظور بلندتر جلوه دادن بالاتنه، تا نزنید. بالعکس این راهکار را در طرف مقابل پیاده کنید؛ اگر دارای بالاتنه‌ی بلندتر و پاهای کوتاه‌تر هستید، آستین‌های پیراهن خود را تا بزنید.

چه پوشش غیررسمی‌ای را برای پایین‌تنه‌ی خود انتخاب می‌کنید؟ مجدداً می‌گوییم، این انتخاب به تناسب قدی شما بستگی دارد. اگر پاهای شما بلند بوده و بالاتنه‌ی کوتاهی دارید، پوشیدن یک شرت می‌تواند ظاهر خوبی برای شما به ارمغان بیاورد؛ اما پاهای کوتاه در صورت پوشیدن شورت کوتاه‌تر هم می‌شوند. در صورت نیاز برای پوشیدن چنین لباسی، حتماً دقت داشته باشید تا کش آن را تا کمر خود بالا بیاورید. در این حالت پاهای شما اندکی بلندتر به نظر می‌رسند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر