بعضی از برندهای خودروسازی به وفور در میان مشتریان شناخته شده هستند و از محبوبیت بالایی برخوردارند، مثل کسانی که یک دستگاه ولوو میخرند یا کسانی که به داشتن سوبارو یا پورشه علاقهمند هستند که تمامی آنان برندهای معروف و پرمخاطب جهان هستند و عموما دارندگان هریک از آنان تمایل به استفاده از مدلهای دیگر و یا محصولات جدید آنان دارند، اما میتسوبیشی چطور؟ آیا این شرکت خودروساز ژاپنی هم موفق به جذب و حفظ مشتریان وفادار خود شده است؟ پاسخ این سوال "بله" خواهد بود!.
کلیف هادسون، یکی از شهروندان شهر کوچک "توکسبوری" در جنوب غربی انگستان است که از مشتریان وفادار کمپانی خودروسازی میتسوبیشی بوده و برای 38 سال است که تنها از محصولات کمپانی خودروسازی میتشوبیشی استفاده میکند که حالا "چهاردهمین" اتومبیل میتسوبیشی را از نمایندگی این خودروساز ژاپنی دریافت کرده است.
در ادامه گفتنی است که کلیف هادسون برای اولین بار در سال 1979 میلادی اولین ماشین خود را از شرکت خودروسازی میتسوبیشی خریداری کرد که یکی از مدلهای هاچ بک "کلت" بود. اما خرید میتسوبیشی کلت تنها یک شروع برای هادسون بود، زیرا پس از آن مدلهای مختلفی از میتسوبیشی گلانت، میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی اسپیس استار (میتسوبیشی میراژ در بازارهای بین المللی) و همچنین میتسوبیشی ASX را طی این 38 سال خریداری کرده است که در این بین خودروی میتسوبیشی ASX میتواند بهترین انتخاب آنان باشد.
ظاهرا تنها "کلیف هادسون" نیست که از محصولات میتسوبیشی استفاده میکند، زیرا گفته میشود که دختر او نیز یک دستگاه
میتسوبیشی لنسر و همچنین نوه او نیز یک دستگاه خودروی میتسوبیشی کلت دارند. اما این موضوع تنها نکته عجیب و جالب این مقاله نخواهد بود، زیرا "کلیف هادسون" ادعا میکند که تاکنون با هیچ خودروی دیگری به غیر از میتسوبیشی رانندگی نکرده است!.