معاون قضایی دادگستری هرمزگان به میزان خبرداد

صدور کیفرخواست برای سارق حرفه‌ای در بندرعباس

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: پس از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای با ۲۴ فقره سرقت در شهرستان بندرعباس، برای وی کیفرخواست صادر شد.

جاوید امانی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به دستور مقام قضایی کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ‌های بجا مانده و انجام اقدامات تخصصی یک سارق سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ارتکاب 24 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس اعتراف کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای مقادیر قابل توجهی جواهرآلات، وجه نقد و اشیاء نفیس و زینتی کشف و ضبط شده است.

امانی با اشاره به صدور کیفرخواست برای این سارق حرفه‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، از شهروندان خواست در صورت نگهداری اشیاء بهادار در منزل با رعایت نکات ایمنی، منازل را به صندوق‌های رمزدار، دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های ضد سرقت تجهیز کرده و به محض مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مأمورین انتظامی اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمین اقدام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان