از سری رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال رخ داد؛

قرچک پیروز دربی سربازها در کرج

کرج-تیم لیگ برتری فوتسال «مقاومت» قرچک توانست با نتیجه ۲ بر یک «مقاومت» البرز را در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر شکست دهد.

قرچک پیروز دربی سربازها در کرج

به گزارش خبرنگار مهر، دربی لیگ برتر فوتسال کشور لحظاتی پیش بین دو تیم نظامی  «مقاومت» قرچک و «مقاومت» البرز در حالی در کرج برگزار شد، که قرچکی ها در سال اول لیگ برتری شدن با کسب نتایج مناسب توانسته اند پیش از این مسابقه با 8 امتیاز، آبرومندانه در رده 6 جدول مسابقات قرار بگیرند، اما کرجی ها هنوز روی دور مسابقات خوب خود نیفتاده و با 5 امتیاز در رده دهم جدول جا خوش کرده بودند.

دو تیم در پایان نیمه اول به تساوی صفر بر صفر دست یافتند اما عطش قرچکی ها برای پیروزی در اکثر لحظات این نیمه مشاهده می شد.

در نیمه دوم، اما صابر خوش نما توانست با یک گل مقاومت قرچک را پیش انداخته و نتیجه را یک بر صفر کند.

قرچکی ها به این گل دل خوش نبودند و بر حملات خود افزودند تا سرانجام توانستند با گل بسیار زیبا و دیدنی حمید پورجاوید، نتیجه مسابقه را 2 بر صفر کرده و خیال نیمکت نشینان مقاومت قرچک را تا حدودی راحت کنند.

ولی البرزی ها که نمی خواستند بازنده دیدار خانگی باشند بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دادند و یک پنالتی به دست آوردند و توانستند با گل حمید ره انجام فاصله را به یک گل برسانند.

مقاومت البرز در ادامه نیز حملاتی انجام داد و توانست یک پنالتی دیگر به دست آورد اما این پنالتی با عکس العمل مناسب مجتبی نصیری، دروازه بان خوب مقاومت قرچک مهار شد تا در نهایت این قرچک باشد، که پیروز دربی سرباز ها شد.

در این مسابقه همچنین اکبر قاسمی، سرپرست تیم مقاومت قرچک از مسابقه اخراج شد.

پس از این مسابقه مقاومت قرچک 11 امتیازی شد و با یک رده صعود به مکان پنجم جدول رسید و مقاومت البرز با یک رده سقوط به مکان یازدهم رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر