ماهان شبکه ایرانیان

ایرتویا بار دیگر رتبه اول خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد

مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI )، ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا ایران موفق شده است که بار دیگر رتبه نخست در خدمات پس از فروش را در میان واردکنندگان خودرو در کشور کسب کند.

ایرتویا بار دیگر رتبه اول خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد

مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI )، ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا ایران موفق شده است که بار دیگر رتبه نخست در خدمات پس از فروش را در میان واردکنندگان خودرو در کشور کسب کند.

در گزارش منتشر شده از طرف این شرکت، 40 تولید کننده و وارد کننده خودروهای سبک و سنگین مورد بررسی قرار گرفتند و از نظرات یک میلیون و دویست و سی و هفت هزار مشتری (شامل ارزیابی عملکرد و سنجش رضایت) در این ارزیابی ها استفاده شده است.

همچنین ارزیابی میدانی در ارتباط با تعمیرگاه های مجاز در سراسر کشور، از 2348 نمایندگی مجاز صورت گرفته و در ارزیابی از رضایت مدیران نمایندگی های مجاز از عملکرد شرکت های عرضه کننده خودرو نیز 1878 نمایندگی مجاز شرکت داشتند. تعداد پرسنل فنی ارزیابی شده در کلیه تعمیرگاه های مجاز نیز 22948 نفر بوده است.

پیش از این ایرتویا طبق گزارش سال 94 شرکت بازرسی، در زمینه رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش رتبه 1 را میان کلیه شرکت های عرضه کننده خودرویی کسب نموده و براساس گزارش سال 95 شرکت بازرسی از شرکت ‌های دارای بیش از 10 نمایندگی نیز شاهد تکرار این نتیجه هستیم و ایرتویا با کسب 77 امتیاز از مشتریان خودرو در رتبه اول جای گرفته است.
نکته مهم این ارزیابى، پیشرفت چشمگیر ایرتویا در سایر زمینه های ارزیابی بوده است. ایرتویا امسال پیشرفت بسیار خوبى داشته است و توانست در ارزیابی نهایی انجام شده شامل تمامی زمینه های مورد بررسی، رتبه اول خدمات پس از فروش را در میان کلیه وارد کنندگان خودرو و رتبه دوم را در میان کلیه عرضه کنندگان خودرو (تولید کنندگان و وارد کنندگان خودروهای سبک و سنگین) در ایران کسب نماید. اما این پیشرفت امری بی سابقه در صنعت خودروی کشور محسوب می شود.
شرکت های عرضه کننده خودرو در کشور در 5 زمینه مورد ارزیابی قرار گرفتند که شامل وضعیت خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاه های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی ها و رضایت نمایندگی های مجاز از شرکت های عرضه کننده خودرو بوده است.

استاندارد سازی تعمیرگاه های مجاز، بازنگری و اجرای سیستم های نوین ارزیابی نمایندگان، بهبود مستمر در فرایند تامین قطعات، ایجاد شاخص های دقیق برای سنجش میزان رضایت مشتریان و ... از جمله فعالیت هایی بوده در کسب این افتخار نقش مهمی داشته است.
‎ایرتویا با علم به اینکه شبکه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده از پیش نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی محسوب می شود، همواره اهتمام ویژه ای به وضعیت خدمات پس از فروش داشته و با طراحی و پیاده سازی سیستم های نوین طبق استاندارد های کمپانی تویوتا در زمینه خدمات پس از فروش و با داشتن استاندارد جهانی TSM در همین زمینه تاکنون برنده جوایز متعددی از کمپانی مادر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان