ماهان شبکه ایرانیان

جذاب ترین کتانی‌ها

بنیتا در ادامه سلسله مطالبی که در رابطه با انتخاب کتانی‌های برتر هفته منتشر می‌کند، برای این هفته‌های پایانی تابستان، مجموعه‌ای غافل‌گیر‌کننده را گردآوری کرده است.

بنیتا در ادامه سلسله مطالبی که در رابطه با انتخاب کتانی‌های برتر هفته منتشر می‌کند، برای این هفته‌های پایانی تابستان، مجموعه‌ای غافل‌گیر‌کننده را گردآوری کرده است. 

المپیک و جشنی که ساکنان زمین برای آن گرد هم جمع شده‌ بودند به پایان رسید. به همین خاطر شرکت‌های آدیداس و نایکی هم دست به کار شده‌اند و محصولات فوق‌العاده‌ای را برای من و شما آماده کرده‌اند که باید برای تصاحب آنها به سختی مبارزه کنیم! برای افرادی که سلیقه‌ی لطیف‌تری هم دارند این فهرست گزینه‌های خوبی را در نظر گرفته است.

آدیداس مدل مدال طلا (GOLD MEDAL)

آدیداس برای هفته‌ی پایانی المپیک ریو 3 مدل کتانی را عرضه کرده که هر کدام در قسمت پاشنه به رنگ یکی از مدال‌های طلا، نقره و برنز هستند. مطمئناً همه بدنبال طلا هستند.

قیمت: 200 دلار

آدیداس مدل مدال نقره (SILVER MEDAL)

اگر بدنبال یک ظاهر تک رنگ برای کتانی خود هستید این مدل از آدیداس با رنگ نقره‌ای درست همان چیزی است که شما به آن احتیاج دارید. ظاهر خجالتی این کتانی همراه با رنگ نقره‌ای فلزی قسمت پاشنه آن، یک استایل درخشان را نیز به این مجموعه می‌افزاید.

قیمت: 200 دلار

 آدیداس مدل مدال برنز (BRONZE MEDAL)

این آخرین محصول از آدیداس، نمایانگر جایگاه سوم در رقابت‌هاست. این محصول و دو مدل قبلی به سرعت فروش خواهند رفت پس خود را آماده کنید تا سریع‌تر شروع به خریداری کنید.

قیمت: 200 دلار

کتانی سوکنی گرید 8000 (SAUCONY GRID 8000)

اگر بدنبال یک محصول با ظاهر طبیعی می‌گردید برند سوکنی برای شما یک کتانی بنددار زیبا آماده کرده است. مدل رنگارنگ صحرایی این برند به شما یک ظاهر زمینی همراه با یک قالب هیجان‌انگیز که یادآور دوران‌های گذشته طراحی کتانی است، هدیه می‌دهد. 

قیمت: 120 دلار

آدیداس مدل (NMD) طرح سیب قرمز

این مدل محدود از آدیداس گل سرسبد این روزهای کتانی‌هاست و مدل محدود قرمز رنگ آن شاخص‌ترین کتانی هفته است. این کتانی هم اکنون از طریق اپلیکیشن آدیداس قابل دسترس است اما فقط برای ثبت پیش سفارش. امیدوارم کسی فراموش کرده باشد این کتانی‌ها را رزرو کرده باشد و شما هم بتوانید صاحب یکی از آنها بشوید. 

قیمت: 170 دلار

آدیداس مدل (NMD XR1) طرح زیتونی

یک مجموعه کامل از این مدل آدیداس این هفته عرضه خواهد شد. بنابراین ما محبوب‌ترین مدل خودمان را برای شما انتخاب کرده‌ایم. مدل (XR1) یک بعد جدید را به این محصول کلاسیک امروزی عرضه کرده است که با پوسته منحصر به فرد آن یک ظاهر کلاسیک را به ارمغان آورده است. در پاییز گذشته رنگ زیتونی یکی از رنگ‌های بسیار محبوب بود، پس مطمئن هستیم این مدل هم برای مجموعه کتانی‌های شما بسیار مناسب است.

قیمت: 140 دلار

آدیداس مدل (NMD XR1) طرح فوق‌العاده سفید

اگر بدنبال یک مدل روشن‌تر هستید این مدل از آدیداس درست چیزی است که بدنبالش هستید. 

ایر جوردن 15 مدل کوبو (KUBO)

همه این را می‌دانند که موسس نایک، فیل نایت صاحب استودیو لایکا خالق فیلم‌هایی مثل: کارولاین، غیرطبیعی و غول‌های جعبه‌ای است و عرضه هر کدام از این فیلم‌ها مصادف با ارائه یکی از محصولات نایکی است. این هفته مدل کوبو و دو فیلم برروی پرده سینماها خواهد رفت، همزمان با این رخداد مجموعه‌ای از ایر جوردن 15 نیز در وبسایت ای‌بی (eBay) برای حراج عرضه خواهند شد. تمام منافع این حراج برای بنیاد خیریه متیو مک‌کانهی (بازیگر هالیوودی) برای کمک به بهبود وضعیت مدرسه‌های دولتی به کار خواهد رفت. 

قیمت: نامعلوم، عرضه فقط در وبسایت ای‌بی

نایکی مدل (RACER VOLT)

مدل (VOLT) از نایکی چهار سال پیش زمانی که برای مدال‌آوران المپیک ساخته می‌شد، از محبوبیت زیادی برخوردار بود. برای المپیک امسال هم نایکی این مدل را دوباره عرضه کرده است و این امکان را برای همه قرار داده است تا یک تکه از تاریخ را برای خود داشته باشند.

قیمت: 150 دلار

ایر جوردن 5 مدل رترو (RETRO) رنگ مدال طلایی

نایکی در گذشته هم چندین بار رنگ طلایی را به خاطر مدال‌های طلای مایکل فلپس (شناگر آمریکایی) به روی این کتانی‌ها آورده بود اما امسال این شرکت رنگ طلایی را قبل از مسابقات به روی کتانی‌ها آورده است تا انتظارات را بالاتر ببرد. این مدل کلاسیک از جوردن دارای یک زبانه طلایی فلزی است که تضمین خواهد کرد که این کتانی‌ها سریع‌تر از تمام کردن یک دور شنا توسط شناگر آمریکایی (کیتی لیدکی) به فروش بروند.

قیمت: 190 دلار

مدل ایکس 575 به رنگ سفید مرمری

فروشگاه بریتانیایی اند کلوزینگ (End Clothing) با ساخت کتانی‌های ورزشی غریبه نیست اما این بار فروشگاه اند کلوزینگ توانسته یک مدل منحصر به فرد عرضه کند. رنگ سفید مرمری تنها رنگ این مجموعه نیست بلکه رنگ‌های سفید دیگری مثل: سفید روشن، چرم جیر به رنگ سنگ خاکستری در قسمت بالایی کتانی و همچنین رنگ سفید پوسته تخم مرغی. این ترکیب به سرعت برای ما تداعی‌کننده یک مجموعه کلاسیک است.

قیمت: 175 دلار

ریبوک ایکس بودیگا 

انستیتو کتانی بوستون، بودیگا به خاطر همکاری‌های جالبش شناخته شده است که همین موضوع باعث می‌شود تا همکاری او با ریبوک کاملاً منحصر به فرد شود. یک چرم جیر آبی پررنگ و البته مجلسی همراه شده با مقداری نخ سفید و بنفش قلاب‌دوزی شده و یک کفی پلاستیکی. این مدل دگرگون شده مدل قبلی این کتانی است که برای جشن 10 ساله شدن این برند بسیار مناسب می‌باشد.

قیمت: 100 دلار

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان