رئیس کل دادگستری لرستان مطرح کرد

لزوم بهره گیری از توانایی‌ها و استعدادهای زندانیان

رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: بسیاری از زندانیان از ذوق و هنر‌های خاصر برخوردار هستند که باید از این توانایی‌های آن‌ها بهره گرفت و با برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با علاقه‌مندی هر کدام از آن‌ها زمینه اصلاح و بازگشت آن‌ها به جامعه را فراهم کرد.

بسیاری از زندانیان قربانی شرایط سخت زندگی هستندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جعفر بدری رئیس کل دادگستری استان لرستان در بیست و هشتمین مسابقات مددجویان زندان‌های کشور که در محل دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از زندانیان از ذوق و هنر‌های خاصر برخوردار هستند که باید از این توانایی‌های آن‌ها بهره گرفت و با برنامه‌های فرهنگی و هنری متناسب با علاقه‌مندی هر کدام از آن‌ها زمینه اصلاح و بازگشت آن‌ها به جامعه را فراهم کرد.

بدری افزود: برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی باید به تمام سلایق و علاقه مندی‌ها توجه کرد و هر فرد را متناسب با علاقه مندی که دارد در کار‌های فرهنگی مشارکت داد.

رئیس کل دادگستری لرستان اظهار کرد: توجه به مفاهیم و تدبر در قرآن از قرائت و حفظ ظاهری قرآن مهمتر است و باید تلاش کرد تا این مفاهیم قرآنی را به هر شکلی که اثرگذاری بیشتری دارد انتقال داد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان