عینک‌های آفتابی تابستانی

برای انتخاب عینک آفتابی همواره به نکاتی مثل محافظت در برابر اشعه‌های UV توجه می‌شود.

عینک‌های آفتابی تابستانی

تحریریه زندگی آنلاین- گروه دنیای سلامت

 

 

یکی از مهم‌ترین زیورآلات و وسایل تزئینی در روزهای بهاری و تابستانی، عینک‌ آفتابی است. استفاده از عینک‌های آفتابی مناسب نه تنها برای حفظ سلامت پوست و چشم‌ها مفیدند، بلکه باعث افزایش جذابیت و زیبایی نیز می‌شوند. برای انتخاب عینک آفتابی همواره به نکاتی مثل محافظت در برابر اشعه‌های UV توجه می‌شود اما علاوه بر این نکته مهم، انتخاب عینک آفتابی باید متناسب با شکل و حالت صورت نیز باشد. ابتدا باید بدانید که فرم صورت شما بیضی (تخم‌مرغی)، چهارگوش، گرد، قلبی، مثلثی و ... است. 

اغلب خانم‌ها فکر می‌کنند که شکل صورت‌شان گرد است، اما این‌گونه نیست، قانون کلی این است که فرم عینک باید متضاد حالت صورت شما باشد.  

عینک‌های آفتابی Ray Bans، تقریباً همه با این مارک آشنا هستند چرا که ری‌بن، محصول شرکت بسیار معروفی است. این روزها مشهورترین مدل‌ها و هنرپیشه‌ها از محصول این شرکت استفاده می‌کنند. سبک و مدل عینک‌های ری‌بن همیشه سرد است. هم در برابر اشعه‌های UV مقاومت دارند و هم بسیار مد روز هستند. این عینک‌ها بسیار سبک هستند و برای هر موقعیتی مناسب هستند.  

تابستان امسال را با عینک‌های Christian Roth سپری کنید، این عینک‌ها نیمه زه هستند و به رنگ مشکی هستند. علاوه بر رنگ مشکی رنگ‌های نقره‌ای آن نیز عرضه شده‌اند عینک‌های کریستین رات حالت سایه روشن دارند.  

Plastic frame sunglasses by burberng: این عینک‌های زیبا، سایه  روشن هستند و قدرت خوبی برای محافظت از چشم‌ها دارند در ضمن بسیار هم شیک و مد روز هستند. این عینک‌ها تقریباً روی همه صورت‌ها زیبا به نظر می‌رسد.

Miu Miu cat eyes: عینک‌های چشم گربه‌ای، نیز حالت سایه روشن دارند. شکل خاص این عینک باعث می‌شود تا فقط با برخی از چهره‌ها تناسب داشته باشد. با رنگ شیشه صورتی آن همه‌چیز را رنگ گل‌ها می‌بینید.

Christian Dior yellow framed sunglasses: این عینک‌های زرد راه راه خیلی جالب و شیک به نظر می‌رسند. رنگ فرم آن یادآور آفتاب تابستانی است. با این عینک اگر یک لبخند بزنید، زیبایی‌تان کامل می‌شود

Aviator style sunglasses by Belstaff: این عینک در لیست عینک‌های آفتابی منتخب تابستان، بهترین هستند و معمولاً هنرپیشه‌‌های سینمایی نیز بیشتر از آنها استفاده می‌کنند شما نیز با استفاده از این عینک‌ها، چنین حسی خواهید داشت. شیشه آنها آیینه‌ای است و حالت سایه روشن دارد، بسیار ظریف و شیک طراحی شده است و برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است.

Prada swirled temple Large frame sunglasses: یکی از عینک‌های مورد علاقه اغلب خانم‌هاست. شکل آن گرد و منحصر به فرد است و موج‌های تزئینی روی دسته‌هایش دارد. این عینک از چشم‌های شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB به صورت صد در صد محافظت می‌کنند. دسته‌های تزئینی و زیبای آن باعث شده است که عینک‌های پرادا در تمام دنیا بسیار معروف شوند. برای تابستان نیز بسیار مناسب هستند.

Oakley Holbrook from sunglasses on line: همه ما عینک‌های ورزشی اکلی را می‌شناسیم اما شکل کلاسیک آن نیز طرفداران زیادی دارد. «مدل‌ هال بروک» بالاترین استانداردها را دارد، سبک است و از چشم‌های‌تان به خوبی محافظت می‌کنند. لنزهای عینک از پلوتونیوم خالص ساخته شده است.

Marc Jacobs sunglasses: دو رنگ هستند و بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده‌اند اگر می‌خواهید شیک، بامزه و مطابق با مد روز باشید، می‌توانید از این عینک‌های جالب استفاده کنید. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان