ضرورت آموزش‌های صحیح و ارائه سبک زندگی سالم در راستای کاهش جرم

سیاوش‎پور بر آموزش‌های صحیح و ارائه سبک زندگی سالم در راستای کاهش جرم تاکید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان، هفتمین جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان به ریاست  رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان  باتسلیت شهادت دخت نبی اسلام حضرت زهرا سلام الله علیها به مدیران و مسئولان حاضر در جلسه خیرمقدم گفت.

رئیس شورای قضایی استان  با تشکر از مسئولانی که  اقدامات عملیاتی سازمان خود را در پیشگیری از خشونت  ارائه نمودند، مبحث خشونت را داری  ریشه های فرهنگی و اجتماعی  ذکر کرد.

وی آموزش در محلات و ارائه سبک زندگی مناسب و آموزشهای  روز جامعه را  دارای چشم انداز خوبی دانست و ابراز امیدورای کرد اگر این آموزش‌ها  به طور صحیح و کافی انجام شود  به کاهش جرم در جامعه منجر خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی  با بیان اهمیت مدیریت شهر‌ی تصریح کرد:  ثبات و  سلامت،  اولویت بندی ، قانونمندی، مردم داری و اجرائی کردن پروژه های نیمه تمام،  مسائل مورد انتظار  از شهرداری ها است.

سیاوش پور  بهره برداری از مرکز  نگهداری معتادین متجاهر  که به کمک بهزیستی، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه قضایی انجام شد را اقدامی بزرگ عنوان کرد و گفت: از لحاظ رفتاری  ترویج مواد باعث آلودگی و انحراف جامعه خواهد شد و باید تمامی نهادها  در این طرح مشارکت داشته و زمینه برگشت این افراد به زندگی سالم را مهیا کنند.

وی  همچنین از شهرداری خواست تا  با مساعدت  دادستانی  رشت در جمع آوری متکدیان  تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان  در ادامه با تقدیر از  همکاری پیشگیرانه  نیروی انتظامی  در بحث بازدارندگی،  اهمیت حضور فیزیکی  به موقع در بخش‎های خطرساز و آسیب پذیر را یادآور شد و آن را  نیازمند پای کار بودن  نیروی انتظامی دانست.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با تاکید بر نظارت مستمر  از نیروی انتظامی خواست تا  در ایام پایانی سال و  تعطیلات نوروزی در کنترل اشرار معروف و اراذل و اوباش تمهیدات لازم را انجام دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان