توصیه های جنیفر لوپز برای داشتن اندام مناسب

در راستای فوتوشوت‌های اخیر جنیفر لوپز برای Your Fitness، او در جواب به سوال‌های این مجله گفت: “هیچگاه ورزش کردن برایم کار سخت و طاقت فرسایی نبوده است

 

در راستای فوتوشوت‌های اخیر جنیفر لوپز برای Your Fitness، او در جواب به سوال‌های این مجله گفت: “هیچگاه ورزش کردن برایم کار سخت و طاقت فرسایی نبوده است. من عاشق حسی هستم که این کار به من می دهد. بعد از هربار ورزش کردن سعی می‌کنم از کم آب شدن بدنم جلوگیری کنم و خوب استراحت ‌کنم تا بتوانم روز بعد دوباره سخت ورزش کنم.” مادر دو فرزند همچنین می گوید: “ من در طول روز مقدار زیادی آب می‌نوشم و غذای سالم می‌خورم. اولویت من داشتن خواب کافی به مدت 8 ساعت است. بعد از ورزش زمانی را با دو فرزندم می‌گذرانم”

یکی دیگر از پیشنهاد‌های جنیفر لوپز برای داشتن اندام مناسب مصرف شیک‌‌های پروتئینی است.‌ “خوردن شیک پروتئین موقع شام کلید حفظ رژیم غذایی است به خصوص اگر در حال عضله‌ سازی هستید.اغلب، کسانی که رژیم غذایی دارند ساعاتی بعد از شام احساس ضعف و گرسنگی می‌کنند. خوردن این گونه شیک‌ها باعث می‌شود گرسنگی‌های شبانه از بین بروند و بهتر رژیم غذاییتان را دنبال کنید.”

این خواننده و بازیگر 47 ساله نکات ورزشی و زیبایی را به خوبی رعایت می‌کند و ما هم چنان شاهد درخشیدن او هستیم.

او همچنین در برنامه‌ی the view گفت هر از چند گاهی بعد از اجرای کنسرت‌هایش اضافه وزن پیدا می‌کند که شاید اصلا به چشم نیاید اما برای یک رقصنده‌ی حرفه‌ای این چنین احساس می‌‌شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان