ماهان شبکه ایرانیان

۸ مدل پنکیک پروتئینی _ قسمت اول

پنکیک‌ها به آدم یک جور آرامش می‌دهند

پنکیک ساده پروتینی

پنکیک‌ها به آدم یک جور آرامش می‌دهند. بوی آن ما را به یک صبح دوره کودکی می‌برد که روز تعطیل با برنامه کودک و نه صدای رادیو از خواب بلند می‌شدیم. خب، همه ما لیاقت کش و قوس و تنبلی صبح یک روز تعطیل و خوردن یک پنکیک خوشمزه را داریم؛ لازم هم نیست برای آن، رژیم غذایی سالم‌تان را خراب کنید. برای مدل بزرگسالانه رویای کودکی تان، دستور پخت این پنکیک‌های پر از پروتئین را امتحان کنید که از موز تا کره بادام زمینی در آن‌ها استفاده می‌شود.

پنکیک پروتینی دانه چیا و لیمو

1. پنکیک پروتئینی دانه چیا و لیمو

پنکیک‌ها معروف هستند که آدم را سنگین می‌کنند اما این یکی هر چیزی باشد سنگینکننده نیست. با سفیده تخم مرغ، پودر وانیل پروتئین دار، موز، بذر چیا، لیمو ترش و چند افزودنی دیگر، یک خوراکی پف دار و تازه دارید که در نقطه مقابل شام کلاسیک است.

نکته: از آرد بادام استفاده کنید تا گلوتن هم در کار نباشد.

پنکیک پروتینی آرد جو و کدو حلوایی

2. پنکیک پروتئینی آرد جو و کدو حلوایی

بعضی از بهترین دستور پخت‌ها وقتی به دست آمده‌اند که آشپز، خارج از چارچوب فکر کرده است. با کدو می‌توانید یکی از خوشمزه‌ترین و سالم‌ترین صبحانه‌های‌تان را درست کنید.

پنکیک پروتینی بلوبری و لیمو

3. پنکیک سوپر پروتئین دار بلوبری و لیمو

شاید فکر کنید بالا بردن کیفیت پنکیک بلوبری و ساختن چیزی بهتر از آن غیرممکن باشد. اما در اشتباه بوده ایم. پنکیک نسل جدید، از سفیده تخم مرغ، پنیر کلبه و پودر وانیل پروتئین دار، مقدار زیادی پروتئین می‌گیرد. نیازی به اشاره نیست که این، یک وعده خوراکی کامل برای بعد از ورزش و یا خواب است.

پنکیک پروتیننی گیاهخواری با دارچین و سیب

4. پنکیک پروتئینی گیاهخواری با دارچین و سیب

رژیم گیاهخواری ممکن است سخت به نظر برسد اما با دستور پختی مثل این، چه کسی به آن همه لبنیات نیاز دارد؟

با تخم مرغ کتان (که از تخم کتان درست می‌شود)، آرد گندم آلمانی (شهرکردی)، پودر پروتئین، روغن نارگیل، شیر غیرلبنی، و دیگر مواد و افزودنی‌های پخت و پز، پنکیکی به خوشمزگی مدل‌های کلاسیک درست می‌شود. بخش محبوب آن: سس کارامل گیاهخواری که رویش ریخته می‌شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان