۱۰ پیشنهاد از برترین پیراهن‌های زمستانی مردانه

تغییر در نحوه‌ی لباس پوشیدن به واسطه‌ی تغییرات فصول همیشه سخت بوده است و تغییرات آب و هوا این قضیه را بسیار سخت‌تر نموده است

تغییر در نحوه‌ی لباس پوشیدن به واسطه‌ی تغییرات فصول همیشه سخت بوده است و تغییرات آب و هوا این قضیه را بسیار سخت‌تر نموده است. چند سال قبل یک کت ساده که روی لباس‌ها و تی شرت پوشیده می‌شد یا روی شانه‌ها انداخته می‌شد. یک پوشش کاملاً مناسب بود. اما حالا با همان پوشش علی الخصوص در یک روز پر رفت و آمد شما تبدیل به فردانگشت نما می‌شوید. با بنیتا همراه باشید.


حال بیاید لذت استفاده از یک پوشش مناسب را با پیراهن‌های زمستانی بالا پوشی که به اورشرت (overshirt) یا شاکت (shacket) معروف هستند تصور کنید. این محصولات با دیان ای ژاکت (DNA) – ساختاری شبیه ژاکت دارند- چیزی بیشتر از یک محصول ترکیبی هستند که توسط بازاری‌های فرصت طلب ایجاد شده باشد. این محصول با ایجاد حجم خالی بیشتر باعث می‌شود فضای زیادی برای لایه‌های مختلف پوشاک به وجود بباید در حالی که خود این پیراهن‌ها نیز دارای لایه‌های پوششی درونی یا پارچه‌های کلفت برای ایجاد گرمای بیشتر هستند. این اورشرت ها شکل ظاهری خود را تاحدودی مدیون به ژاکت مربی‌ها هستند اما اغلب از آن‌ها نرم‌تر و لطیف‌تر می‌باشند و از پارچه‌های طبیعی به جای استفاده از پارچه‌های دارای بافت پلاستیکی و غیر طبیعی است بهره برده‌اند. و به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید یک کت را روی آن در سردی آزاردهنده‌ی زمستان بپوشید.
نحوه‌ی انتخاب شما برای پوشش هم بستگی به سبک این شاکت ها یا اورشرت ها دارد: یک طرح چاپ شده، طرح شطرنجی یا رنگ‌های روشن که می‌تواند هماهنگ با دیگر پوشش‌های شما یا به عنوان یک پس زمینه خنثی استفاده شود. همچنین این پوشش‌ها می‌توانند به عنوان یک پوشش ساده و شبیه به یک بوم نقاشی خالی که لایه‌ای از تی شرت ها یا پیراهن‌ها با رنگ‌های مختلف در زیر آن قرار می‌گیرند به کار گرفته شوند. برای هر کدام از رنگ‌هایی که شما انتخاب می‌کنید یک پوشش مناسبی طراحی شده است که می‌توانید از آن به عنوان لایه‌ی رویی یا زیری و هر طور که خودتان مناسب می دانید برای ایجاد گرمای مناسب در فصل زمستان استفاده کنید.


شاکت های برند ای اس او اس (ASOS) پیراهن‌های ارتشی

fashionbeans

مزیت استفاده از ژاکت‌ها تطبیق پذیری آنها است. شما می‌توانید از ترکیبات مختلف بیشتری از پوشش‌ها استفاده کنید و از هزینه‌ای که برای هر لباس کرده‌اید به صورت بهینه بهره برداری نمایید. و این موضوع برند ای اس او اس (ASOS) زمانی برجسته‌تر می‌کند که طراحی لایت و سایه‌های خنثی به کار رفته در این برند با هر لباس و ترکیبی که در کمد لباس شما وجود دارد به کار می‌آید. البته نه همه باهم!!
برای سفارش به سایت ASOS مراجعه فرمایید / قیمت 30 پوند.


پیراهن‌های ژاکتی بادگیر دارای دوخت لحافی شکل

fashionbeans

ژاکت‌های دارای دوخت لحافی شکل همیشه سنگین و دست و پا گیر نیستند. مخصوصاً این اورشرت ها از جنس بادگیر. این پوشش‌ها در عین حال که از پارچه‌ای بسیار سبک تشکیل شده‌اند عایقی بسیار مناسب برای گرما نیز محسوب می‌شوند.
برای سفارش به سایت ASOS مراجعه فرمایید / قیمت 110 پوند.


پیراهن‌های هولدن برند آل سینتس (AllSaints)

fashionbeans

یک مرد نمی‌تواند هرگز جیب‌های زیادی داشته باشد این جمله را برند آل سینتس اظهار می‌دارد. یک رنگ خنثی با یک شلوار جین تیره و یک تی شرت سفید مناسب به نظر می‌آید، زمانی که دو روند مرسوم از بین می‌روند: استفاده از پوشاک برند بل استف (Belstaff) و استفاده از رنگ‌های گرم برند دانهیل (Dunhill) و جی دبلیو اندرسون (JW Anderson).
برای سفارش به سایت AllSaints مراجعه فرمایید / قیمت 110 پوند.


شور لئو بلیک (Shore Leave Blake)، اورشرت ی زیپ دار خاکی رنگ

fashionbeans

اقدامات بصری تولید کننده‌های ارتشی فقط به اقدامات مرتبط جنگ‌های بیابانی محدود نمی‌شود. شور لئو بلیک با طراحی به اندازه کافی ساده از عناصر و طراحی مرسوم اما با ارائه‌ی متفاوتی از شکل جیب‌های رو قسمت سینه پیراهن و زیپ‌های خاص آن کار منحصر به فردی ارائه داده است. با این محصول زرادخانه‌ای که دارید شما می‌توانید جنگ را برنده شوید.
برای سفارش به سایت Urban Outfitters مراجعه فرمایید / قیمت 55 پوند.

اورشرت های ویسلز (Whistles) جیر زیپی جیب دار

fashionbeans

شاکت ها فقط یک بافت سخت نیستند. بلکه تعدادی زیاد از آنها تکراری از برندها و محصولات لوکس هستند. مانند محصول جیر برند ویسلز (Whistles). و یک لمس نهایی هوشمندانه از یک لباس غیر رسمی است.
برای سفارش به سایت Whistles مراجعه فرمایید / قیمت 275 پوند.

اورشرت های کتان نیلی رنگ برند کلاب موناکو (Club Monaco)

fashionbeans

این ارائه‌ای از طراحی هوشمندانه و در عین حال ساده برند کلاب موناکو (Club Monaco) است که دوخت آن براحتی بر روی محصولات برند استن اسمیت (Stan Smiths) شما نشسته است. یک لباسی که مردهای واقعی را از پسربچه‌ها جدا می‌کند.
برای سفارش به سایت Mr Porter مراجعه فرمایید / قیمت 105 پوند.

اورشرت های جی استار روو 3301 (G-Star Raw 3301) دارای لایه‌های بالشتکی

fashionbeans

کافی است به برند جی استار اعتماد کنید تا از استعداد پر فایده آن بهره مند شوید. اورشرت های 3301 دارای طرح‌های چاپی غیر معمول اما قابل پوشیدن و دوست داشتنی و خط برشی فوق العاده در برابر هر لباس مناسب خیابان است.
برای سفارش به سایت G-Star Raw مراجعه فرمایید / قیمت 135 پوند.

پیراهن پارچه‌ای کرم رنگ پرسیوال (Percival)

fashionbeans

با تأثیرپذیری بیشتر از دانمارک تا تأثیرپذیری از دالستون (Dalston) پیراهن‌های برند پرسیوال (Percival) نشان دهنده‌ی درک سادگی برند هستند و یک انتخاب ایده آل‌اند اگر شما با اعضای کلوپ‌ها و مهمانی‌ها بزرگ سرو کاردارید.
برای سفارش به سایت Perciva مراجعه فرمایید / قیمت 132 پوند.

پوشاک استون آیلند (Stone Island) رنگی دوباره به پیراهن‌های ژاکتی

fashionbeans

به سلیقه‌ی جوانانه این برند اعتماد کنید تا لذت لباس‌های بهاره را تجربه کنید. در این مدل دو جیب در قسمت سینه‌ی پیراهن در کنار امضا و نشانی بر روی آستین این محصول تعبیه شده است. شما ممکن است که مرد سابق نباشید اما دست کم می‌توانید لباس‌های آن‌ها را داشته باشیدو بپوشید.
برای سفارش به سایت END Clothing مراجعه فرمایید / قیمت 215 پوند.

اورشرت های صورتی زیپ دار تاپ من (Topman)

fashionbeans

صورتی دیگر یک رنگ دخترانه به حساب نمی‌آید. این قضیه را اورشرت های برند تاپ من ثابت می‌کنند که با این لباس و یک شلوار جین می‌توانید ظاهری لطیف‌تر و بهتر داشته باشید. هر رنگی از این لباس را بپوشید بدون این که نگران و ناراحت چیزی باشید.
برای سفارش به سایت Topman مراجعه فرمایید / قیمت 35 پوند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان