ورود فرزند ۴ماهه فلپس،به دنیای استخر و شنا

این طور به نظر می رسد که مایکل فلپس شناگر سرشناس آمریکایی از هم اکنون جانشین خود در دنیای ورزش را مشخص کرده است: منظور بومر، پسر کوچولوی فلپس است که در روز ۵ ماه می ۲۰۱۶ به دنیا آمد و به گفته خود فلپس، مهره شانس پدرش در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو بود.

ورزشی

این طور به نظر می رسد که مایکل فلپس شناگر سرشناس آمریکایی از هم اکنون جانشین خود در دنیای ورزش را مشخص کرده است: منظور بومر، پسر کوچولوی فلپس است که در روز 5 ماه می 2016 به دنیا آمد و به گفته خود فلپس، مهره شانس پدرش در مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو بود.

چرا که فلپس در این دوره از مسابقات المپیک هم موفق شد تا مدالهای بیشتری کسب کرده و تعداد مدالهای المپیکی اش را به عدد 28 رساند که 23 تا از آنها طلایی رنگ هستند و بدین ترتیب، درپایان این تورنمنت، افتخارآفرین ترین ورزشکار تاریخ این رقابتها، برای همیشه از المپیک کنار رفت.

اگرچه فلپس با این تصمیم، دیگر درالمپیک شرکت نخواهد کرد، اما امیدوار است چندین سال بعد، پسرش بتواند بار دیگر نام او را در دنیای شنا بر سر زبانها بیندازد. پسر فلپس حالا تنها4 ماه دارد و مایکل و همسرش،بومر کوچولو را برای شنا به استخر می برند و بر روی تشکچه بادی قرار می دهند تا از هم اکنون با مفهوم آب و شنا کردن آشنا شود. حالا فلپس اولین ویدیو را از حضور پسرش در استخر در اینستاگرام قرار داده و نوشته:«اولین کلیپ بومر: آب بازی کردن در استخر و خوش گذراندن در آب. دوستت دارم همکار کوچولوی من.»

این کلیپ متشکل از چندین عکس مختلف است که فلپس و همسرش از اولین حضور پسرشان در استخر گرفته اند و بیش از 900 هزار نفر از آن بازدید کرده اند و آن را بازتاب داده اند.»

 B_G_58 sport

در این عکسها، بومر کوچولو عینک آفتابی به چشم زده و یک مایوی مدرن هم به تن دارد. لازم به ذکر است که بومر یک صفحه مخصوص خودش در اینستاگرام دارد و تعداد فالوورهای او به 693 هزار نفر می رسد. این درحالی است که تعداد فالوورهای پدرش (مایکل فلپس) در اینستاگرام حدودا 3 میلیون نفر است. 

این طور به نظر می رسد که فلپس بعد از ازدواج با نیکول توانسته به زندگی اش سروسامان بدهد و تولد بومر هم او را کاملا از حاشیه ها دور کرده. چند سال پیش بود که عکسهایی از فلپس درحال استعمال موادمخدر و استفاده از الکل منتشر شد ولی بعد از آشنایی و ازدواج با نیکول و البته تولد فرزندشان، فلپس از آن روزهای تیره و تار فاصله گرفته است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان