بهترین کت‌های پاییزی برای هر نوع اندامی، پاییز گرم

اگر به شما بگوییم که به خاطر رسیدن پاییز و اینکه باید جالباسی تابستانی خودتان را با جالباسی‌های پاییزی خودتان عوض کنید ذوق‌زده شده‌ایم، دروغ نگفته‌ایم

اگر به شما بگوییم که به خاطر رسیدن پاییز و اینکه باید جالباسی تابستانی خودتان را با جالباسی‌های پاییزی خودتان عوض کنید ذوق‌زده شده‌ایم، دروغ نگفته‌ایم. به‌جای لباس‌های تابستانی و آفتاب‌گیر باید لباس‌های تنگ‌تر، روسری، ژاکت و کت را در ردیف اول لباس پوشیدن خودتان قرار دهید. اما قبل از همه این کارها لازم است که یک راکت مناسب برای تمام‌روزهای پاییز خودتان انتخاب کنید که ما به شما در این راه کمک خواهیم کرد. با بنیتا همراه باشید تا بتوانید در انتخاب ژاکت مناسب پاییزی راحت‌تر باشید.

 

Chico's

اگر اندام ریز دارید: ژاکتی بپوشید که موتوری و کمی چروکیده باشد
برای پوشیدن لباس کوچک اندام لازم نیست تمام جزییات لباس را حذف کنید. سعی کنید از لباس‌های کوتاه قدتر استفاده کنید تا هیکل ریزه شما در مقابل لباسی که پوشیده‌اید کوچک دیده نشود. همچنین اگر دوست دارید می‌توانید با این لباس‌های موتورسواری وسایل جانبی و اکسسوری های موتورسواری، زنجیر و یا هر چیزی که شما برای مکانی که قرار است بروید مناسب می‌دانید به خودتان اضافه کنید.

 

Chico's

اگر بلندقد هستید: ژاکت برزنتی
بلندقد بودن خوب است، ولی باید پارچه بیشتری هم به لباس‌های خودتان اختصاص دهید. به همین دلیل ما به شما کمک خواهیم کرد تا در انتخاب ژاکت، بهترین باشید. پیشنهاد ما به شما ژاکت بلند برزنتی (ارتشی مانند) است. ژاکتی که معمولاً تا زیر باسن شما پایین بیاید، و بازوها به‌اندازه‌ای باشد که مچ دست شمارا بتواند پوشش دهد.

 

Chico's

اگر شانه‌های ریز و باریک دارید: ژاکت‌های یقه دار حاشیه‌ای را امتحان کنید
از شانه‌های باریک خودتان استفاده کنید تا اضافاتی که روی ژاکت خودتان دارید به‌صورت آویخته شده به شما دیده شوند. با این کار نگاه مردم از قسمت‌هایی از بدن شما همانند شانه‌های ریزتان منحرف می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از استر در شانه خودتان برای بزرگ و صاف جلوه دادن شانه خودتان ندارید.

 

Chico's

اگر شانه پهن دارید: سعی کنید ژاکت بلند بپوشید
اگر بدن شما دارای شانه‌های گسترده و پهنی باشد بهتر است تا از لباسی همانند پالتو استفاده کنید تا گستردگی شانه‌هایتان زیاد به چشم نیاید. پالتو کوتاه برای شانه‌های پهن حالت چاقی به شما خواهد داد. پالتو بلند باید گشاد باشد و تا زیر زانو شما ادامه پیدا کند. شطرنجی بودن از ملزومات این ژاکت‌ها نیست ولی برای فصل پاییز یکی از پرطرفدارترین الگوهای پاییزی است.

 

Chico's

اگر قفسه سینه پهن دارید: سعی کنید پارچه‌ای که راه‌راه باشد انتخاب کنید.
همانند کاپشن‌ها، اگر شما سینه‌ای پهن داشته باشید معمولاً نگاه‌ها به سمت سینه شما خواهد رفت ولی در ژاکت شما می‌توانید با استفاده از الگوهای ساده، افقی و همچنین ظریف (لازم نیست الگوها بزرگ باشند) تصورات مردم را از سینه پهن خودتان با این الگوها منحرف سازید. استفاده از حالت شطرنجی از ملزومات این لباس‌ها نیست. ولی می‌توانیم به شما بگوییم که دز پاییز 2016 این لباس‌ها باحالت شطرنجی طرفداران زیادی خواهد داشت.

 

Chico's

اگر میان تنه پهن دارید: سعی کنید ژاکت یقه دار انتخاب کنید
ژاکت لوکس، راحت و یقه داری که همانند شال به پایین لباس شما بخزد تنها چیزی است که شما برای پنهان کردن لایه میانی اندام خودتان لازم دارید. رنگ‌های ساده و همچنین داشتن دکمه از ملزومات چسبیدن این ژاکت‌ها به اندام شما هستند. یک ژاکت بلند باعث می‌شود تا نگاه مردم از تنه میانی پهن شما به سمت قدبلند خودتان منحرف شد.

 

Chico's

اگر شما کمر باریک دارید: از کمربند در ژاکت استفاده کنید
شما هم می‌دانید و ما هم میلیون‌ها بار شنیده‌ایم که ایدئال‌ترین لباس برای کسانی که کمر باریکی دارند پوشیدن لباس‌های دارای کمربند است. این لباس‌ها معمولاً به روی اندام آن‌ها به‌خوبی می‌نشیند و انحنای بدن آن‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد. مطمئن باشید شما می‌توانید همین حالت‌ها را بر روی یک ژاکت تنها به دست آورید ولی همچنان می‌توانید بالباس‌های گوناگون ترکیب‌های بهتری هم بسازید. ترکیب‌هایی شیک مدرن.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر