ماهان شبکه ایرانیان

با رژیم کرونو همه چیز بخورید و چاق نشوید

آیا دوست دارید همه چیز بخورید اما اضافه وزن پیدا نکنید؟ رژیم غذایی chrono می تواند در این مورد به شما کمک کند.این رژیم غذایی بسیار سالم و شگفت انگیز است.

chrono diet

آیا دوست دارید همه چیز بخورید اما اضافه وزن پیدا نکنید؟ رژیم غذایی chrono می تواند در این مورد به شما کمک کند.این رژیم غذایی بسیار سالم و شگفت انگیز است.

این نوع از رژیم غذایی از سال 1986 در فرانسه مورد استفاده قرار می گرفت، و امروزه به نظر می رسد محبوبیت خود را افزایش داده است. بسیاری از مردم با استفاده از این رژیم بدون آنکه مجبور به تحمل گرسنگی باشند بدنشان را روی فرم نگه می دارند.

در این رژیم غذایی لازم نیست که به مقدار کالری و مقدار مواد غذایی توجه کنید بلکه باید دقت کنید تا در زمان خاص و مشخص شده  غذا بخورید و در وعده های غذایی تان از ترکیبات درست غذایی استفاده نمائید. اما یک قاعده اساسی وجود دارد و آن این است که شما در این  رژیم غذایی باید فواصل 4 و یا 5 ساعته بین وعده هایتان ایجاد نمائید.

برای صبحانه خوردن تمام کربوهیدرات ها، پروتئین ها وچربی ها  برای شما مجاز است اما شما باید  از خوردن گندم و ذرت اجتناب کنید. آردهای مجاز دیگر عبارتند از: جو، چاودار، گندم سیاه، جو دو سر  و...

شما می توانید گوشت و یا بیکن نیز مصرف نمائید اما دقت کنید که از مواد افزودنی استفاده نکنید.

برای ناهار باید پروتئین هایی مانند گوشت گاو، گوساله یا گوسفند بخورید، اما بدون کربوهیدرات یا نان. اگر عادت به خوردن کربوهیدرات دارید پس  همراه آن باید سبزیجات نیز مصرف نمائید. همچنین، شما باید سبزیجات تازه ی بیشتری را به عنوان سالاد مصرف نمایید.

chrono diet and health

برای شام پروتئین نیز در برنامه وجود دارد، اما پروتئین سبکی مانند گوشت سفید یا ماهی. گاهی اوقات شما می توانید پنیر با سالاد نیز مصرف نمائید و برای شام بهتر است به ترکیب فوق سبزیجات  سفید یا سبز نیز بیافزائید.

نکته شگفت انگیز دیگر در خصوص این رِژیم این است که شما مجاز به خوردن شیرینی و میوه هستید اما فقط در بعد از ظهر، بین ناهار و شام، اما از خوردن چیزهایی از این قبیل در صبح پرهیز کنید. شکلات تیره و میوه های خشک مثل انجیر یا آلو نیز می تواند برای تغذیه شما مناسب باشد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان