ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ کاربرد جدید کاغذ نرم کننده لباس که زندگی‌تان را آسان‌تر می‌کند!

کاغذ نرم کننده لباس کاربرد بسیار ساده‌ای دارد؛ آنها را در خشک کن بیاندازید تا لباس‌هایتان الکتریسیته ساکن نگیرد

کاغذ نرم کننده لباس کاربرد بسیار ساده‌ای دارد؛ آنها را در خشک کن بیاندازید تا لباس‌هایتان الکتریسیته ساکن نگیرد. اما کاغذ نرم کننده هم مثل خیلی از مواد شوینده کارکردهای دیگری هم دارد. در این پست 10 کاربرد جدید و متفاوت کاغذ نرم کنند لباس را یاد می‌گیرید که احتمالاً تابحال آنها را تجربه نکرده‌اید. اما از بنیتا به شما نصیحت؛ این روش‌ها ارزش امتحان کردن دارند. پیدا کردن کاغذ نرم کننده در فروشگاه‌های ایران کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل و چند دلیل دیگر بهتر است کاغذ نرم کننده را خودتان در خانه بسازید. اینجا می‌توانید آموزش ساخت کاغذ نرم کننده را یاد بگیرید. با بنیتا همراه باشید.

رفع بوی بد کتاب

کارکردهای جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/ARSIRAY

اگر از آن دسته افرادی هستید که خواندن کتاب‌های قدیمی برایتان لذت‌بخش‌ است و بیشتر کتاب‌های دسته دوم می‌خرید، حتماً به کاغذ نرم کننده لباس احتیاج دارید. برای از بین بردن بوی بد ورق‌های کتاب کهنه کافی است یک کاغذ نرم کننده لباس را روی چندتا از صفحاتش بکشید. 

تمیز کردن غذای سوخته

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/TZAHIV

تمیز کردن تابه‌ها و قابلهه‌های غذای سوخته اصلاً کار ساده‌ای نیست اما همیشه راه آسان‌تری وجود دارد. کافی است یک کاغذ نرم کننده کف ظرف بگذارید و کمی آب رویش بریزید. یک شب صبر کنید و سپس خیلی راحت‌تر غذای سوخته را از ظرف جدا کنید.

جمع کردن موی حیوانات خانگی

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/OLGAMARC

اگر گربه یا سگ‌تان موی بلند دارد، احتمالاً شما هم با باید روزی چند دقیقه موهایی که کف خانه ریخته‌اند را جمع کنید. راه ساده‌تری هم هست؛ بعد از شانه کردن موی حیوان خانگی یک کاغذ نرم کننده روی بدنش بکشید. 

رفع بوی بد سطل زباله

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/SPIDERSTOCK

اگر شما هم داخل یا بیرون خانه سطل زباله فلزی دارید که بوی بدش خیلی آزاردهنده است، کافی است کفش را با کاغذ نرم کننده لباس بپوشانید. اینکار باعث می‌شود کاغذ بوی بد و مایعات زباله‌ها را جذب کند و سطل زباله را تا حد امکان تمیز نگه دارد.

خوشبو کننده کیف ورزشی

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/MILOSSTANKOVIC

حتی تمیزترین وسایل ورزشی هم نیاز به نظافت روتین دارند. اگر یک کاغذ نرم کننده لباس داخل کیف ورزشی‌تان بگذارید، بوی بد وسایل را به خودش جذب می‌کند و باعث می‌شود کیف‌تان همیشه بوی خوبی بدهد.

جمع کردن آرد ریخته شده

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/GOKCEMIM

اگر اهل شیرینی پزی باشید، می‌دانید جمع کردن آردهای ریخته شده روی کانتر یا کف آشپزخانه چقدر سخت است. خوشبختانه راهکار ساده این مشکل آزاردهنده در همان آشپزخانه است. کاغذ نرم کننده براحتی آرد ریخته شده را جمع می‌کند.

از بین بردن الکتریسیته ساکن مو

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/MEL-NIK

روزهایی که رطوبت هوا زیاد است، معمولاً برای پیاده‌روی بسیار لذت بخش است. اما یک مشکل آزاردهنده ایجاد می‌کند: الکتریسیته ساکن روی موها و لباس‌ها. کافی است یک کاغذ نرم کننده روی موها و لباس‌هایتان بکشید تا در عرض چند ثانیه از شر این الکتریسیته مزاحم خلاص بشوید.

پاک کردن شن از بدن

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/GABRIEL__BOSTAN

اکر در شهرهای ساحلی زندگی می‌کنید یا تعطیلات را لب دریا می‌گذرانید، احتمالاً بعد از قدم زدن در ساحل ماشین‌تان پر از شن می‌شود. البته طبیعی هم هست؛ تمیز کردن آن همه شن از پاها کار ساده‌ای نیست. دفعه بعد که به ساحل می‌روید چند کاغذ نرم کننده لباس هم با خودتان ببرید و قبل از سوار شدن به ماشین و در عرض چند ثانیه همه شن ها را از بدن‌تان تمیز کنید.

برق انداختن فریم عینک

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/PESHKOV

کافی است چندبار کاغذ نرم کننده لباس را روی فریم عینک‌تان بکشید تا تمام طول روز برق بزند و بدرخشد. البته دقت کنید کاغذ به لنز پلاستیکی عینک نخورد چون می‌تواند لایه‌های محافظ رویش را خراب کند.

پاک کردن شیره درخت

کارکرد جدید کاغذ نرم کننده لباس
ISTOCK/FISHINGPHOTOG

شیره درخت هم کاربردهای زیادی دارد اما خیلی چسبنده است. محصولات زیادی برای پاک کردن شیره درخت کارکرد دارند اما کاغذ رم کننده لباس اینکار را به بهترین و ساده‌ترین روش انجام می‌دهد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان