نکات نورپردازی منزل از زبان راندال ویکز

نورپردازی یکی از مهم‌ترین عناصر طراحی داخلی است

نورپردازی یکی از مهم‌ترین عناصر طراحی داخلی است. نورپردازی می‌تواند کل خلق‌وخوی هر اتاق را تغییر دهد و احساس ساکنان آن را تحت تأثیر قرار دهد. راندال ویکز، بنیان‌گذار آیدان گری - شرکتی مستقر در تگزاس متخصص مبلمان منزل در داخل اروپا – نکاتی را در مورد چگونگی ترکیب روشنایی غیرمنتظره به اشتراک گذاشت که نورپردازی زندگی‌تان را تضمین می‌کند. با بنیتا همراه باشید.

وقتی صحبت روشنایی به میان می‌آید، گزینه‌های زیادی وجود دارد و بسیاری از افراد در این زمینه ناموفقند چراکه همه روی پنکه سقفی متمرکزشده‌اند. حدس بزنید چرا؟ شما می‌توانید بدون پنکه سقفی زندگی کنید. فکر کنید که پنکه سقفی وجود ندارد و این مانع را از سر راهتان بردارید، نورپردازی را بیشتر کنید، به نقاط کلیدی اتاق توجهکنید، فکر کنید که روی کف زمین چراغ است. چراغ‌های کف زمین راه بسیار خوبی برای به‌دست آوردن نور محیط از لبه صندلی یا پشت مبل است، همچنین برای خواندن هم به فضای تاریک نور می‌دهند. چراغ‌های روی زمین این فضاها را تبدیل به مناطق دنجی برای خواندن می‌کنند که بیش‌ازحد روشن نیست.

عکسهای نورپردازی منزلCredit: housely

گزینه‌های نورپردازی با اشکال جذاب و تضمین شده وجود دارند. ما دیگر از شیشه‌های باریک و چراغ‌های صنعتی آشپزخانه و یا میز ناهار خوری صرف نظر می‌کنیم! تولید کنندگان از مواد مخلوط ترکیبی، سبک‌های سنتی را ایجاد می‌کنند تا احساس و عواطف را منتقل کنند. امروزه می‌توانید همه نوع وسایل نورپردازی مدرن را پیدا کنید، که لامپ فقط در آنها یک ویژگی است. این وسایل به شکل‌های ارگانیک هستند که با فلز اندود شده ولی چوبی به نظر می‌رسند و فضایی پیچیده و دلپذیر را فراهم می‌کنند.

همچنین در مورد چراغ‌های کمی که در کتابخانه وجود دارند فکر کنید. این چراغ‌ها فضاهای تاریک کتابخانه را همیشه روشن می‌سازند و به جذابیت ظاهری آنجا می‌افزایند. در فضاهای بزرگ‌تر مقیاس بسیار مهم است. لامپ هم بر این اساس باید تقویت شود. لامپ‌های موجود در میز، به درام بودن فضای اتاق می‌افزایند. این لامپ‌ها فقط برای نورپردازی میز نیستند و در همه جا قابل استفاده‌اند.

عکسهای نورپردازی منزلCredit: housely

امروزه بسیاری از قفسه‌های کتاب‌ها قابل تنظیم هستند بنابراین چند قفسه را می‌توان در اطراف جابجا کرد، شما به سرعت می‌توانید یک لامپ برای آن تهیه کنید، و دیوار تاریکی را با این کار روشن کنید.

همچنین می‌توانید به 15 کتابخانه زیبا و شگفت‌انگیز امریکا و عجیب‌ترین کتابخانه‌های دنیا سر بزنید و با کتابخانه‌های بیشتری آشنا شوید.


چراغ‌های کف زمین نورپردازی را تا دیوار و سقف گسترش می‌دهند، این ترفندی بصری است که یک فضای کوچک را با لامپ‌های ثابت و پنهان روشن می‌کند. جمع کردن لامپ‌ها در گوشه‌ای از اتاق راهی عالی برای ایجاد نور (و سایه) و ایجاد توهم سقفی بلندتر است. این ترفندی قدیمی است که درام و احساس و جذابیت ظاهری را به فضا اضافه می‌کند، البته بسیاری از مردم این را فراموش کرده‌اند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر