طولانی ترین ها و کوتاه ترین ازدواج های افراد مشهور [قسمت سوم]

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم، همانگونه که به یاد دارید گفته بودیم که هر بار که روزنامه می‌‌خوانم نوشته است که فلان زن و شوهرِ مشهور پس از شناخت یکدیگر با هم ازدواج کرده‌‌اند و پس از یک هفته زندگی مشترک از هم طلاق گرفته‌‌اند مثل "بردجلینا" یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوود به تازگی از هم جدا شدند و دل خیلی‌ها را شکاند

در ادامه مقاله در خدمت شما هستیم، همانگونه که به یاد دارید گفته بودیم که هر بار که روزنامه می‌‌خوانم نوشته است که فلان زن و شوهرِ مشهور پس از شناخت یکدیگر با هم ازدواج کرده‌‌اند و پس از یک هفته زندگی مشترک از هم طلاق گرفته‌‌اند مثل "بردجلینا" یکی از مشهورترین زوج‌های هالیوود به تازگی از هم جدا شدند و دل خیلی‌ها را شکاند. خب مثل این‌که جمله‌‌ی " تا وقتی مرگ ما را از هم جدا کند" برای بعضی‌ها خیلی جدی است! با این حال، همه‌‌ی زوج‌‌های مشهور اینگونه نیستند. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

  

9. کالین فارل و آملیا وارنر - 4 ماه

بردلی کوپر

چه اتفاقی افتاد: طبق گفته‌‌ی آملیا، این "ازدواج" در واقع رسمی نبود؛ "ما واقعاً ازدواج نکردیم، در واقع همچین چیزی صحت ندارد. فکر می‌‌کنم ما بیش از حد مودبانه رفتار کردیم تا آن را انکار کنیم. ما یک مراسم در ساحل تاهیتی داشتیم که به هیچ وجه رسمی نبود، و خودمان می دانستیم که اینگونه است". آملیا وارنر یک هنرپیشه، و خواننده اهل انگلستان است. وی از سال 1998 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به قلم‌پرها، ایان فلاکس اشاره کرد.

 

8. رنه زلوگر و کنی شزنی - 4 ماه

رنه زولگر

چه اتفاقی افتاد: بر اساس گزارشات، رنه از واژه‌‌ی "حیله" برای توصیف طلاقش استفاده کرده است، و بیانیه‌‌ی مشترک این زن و شوهر جدایی‌‌شان را حتی عجیب و غریب‌‌تر جلوه داد؛

 

"سوءتفاهم در هدف ازدواج آن‌‌ها، آغاز تنها دلیل ابطال پیمان زناشویی‌‌شان است. رنه و کنی به یکدیگر احترام می‌‌گذارند و متاسف هستند که اهداف مختلف آن‌‌ها مانع از موفقیت این ازدواج بوده است." رنی کاتلین زِلوِگِر بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، بافتا، جایزه اس.ای.جی و گلدن گلوب و تهیه کننده است. او در سال‌های اخیر یکی از کسانی بوده است که در هالیوود همواره دستمزد بالایی دریافت کرده اند. کنث آرنولد «کنی» چزنی خواننده آمریکایی سبک کانتری است. تاکنون بیش از 30 میلیون نسخه از آلبوم‌های او به فروش رفته است.

 

7. کید راک و پاملا اندرسون - 4 ماه

کید راک

چه اتفاقی افتاد: مدت کوتاهی پس از مراسم شکرگزاری در سال 2006، پاملا و کید تصمیم به طلاق گرفتند. پاملا به صورت کاملا مرموزانه و البته عجیب گفته است: "این مراسم شکرگذاری مبارک نبود"، و پاملا این را در وبلاگ خود تایید کرد: "بله درست و متاسفانه غیر ممکن است". رابرت جیمز "باب" ریچتی که با نام کید راک شناخته می‌شود خواننده, آهنگساز و رپر آمریکایی و برنده پنج جایزه گرمی است.

 

6. نیکلاس کیج و لیزا ماری پریسلی - 3 ماه

چه اتفاقی افتاد: آیا می‌‌توانید شادی را در چهره‌‌ی آن‌‌ها انکار کنید؟ این زن و شوهر هر دو اظهاراتی در مورد این طلاق منتشر کرده‌‌اند. لیزا گفته است: " در مورد این قضیه ناراحت هستم، ولی نباید در وهله اول ازدواج می‌‌کردیم." در حالی که نیکلاس کیج گفته است: " در مورد این ازدواج اظهار نظر نمی‌‌کنم. قصد ندارم در مورد طلاق اظهار نظر کنم". نیکلاس کیج بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی است. او تاکنون نقش اول فیلم‌های مختلف را با هنرنماییِ حرفه‌ای و به‌زیبایی ایفا کرده‌است. لیسا مری پرسلی در شهر ممفیس ایالات تنسی است. وی خواننده و ترانه سرای آمریکایی است و نیز به عنوان شاهزاده راک اند رول شناخته می‌شود. او تنها فرزند الویس پرسلی، سلطان راک اند رول، است.

 

5. کیم کارداشیان و کریس هامپریز - 72 روز

ازدواج کیم کارداشیان

چه اتفاقی افتاد؟ فکر می‌‌کنم ازدواج با یک مرد با اسمی مشابه، عجیب و غریب است، اما این دو "تفاوت‌‌های آشتی ناپذیر" را به عنوان دلیل جدایی‌‌شان بیان کرده‌‌اند، با این حال، این عقیده به نظر نمی‌‌رسد خیلی متقابل باشد. در یک نظر عمومی، کریس هامپریز اظهار داشت: "من عاشق همسرم هستم و وقتی فهمیدم می‌‌خواهد طلاق بگیرد نابود شدم. من حاضرم هر کاری بکنم تا از تصمیمی که گرفته منصرف شود."

 

کیم در مورد تصمیمش در وبلاگ خود این‌گونه نوشته است: "من شادمان بودم. احساس می‌‌کردم درون یک ترن هوایی سریع قرار دارم که نمی‌‌توان آن را متوقف کرد ولی اکنون بهتر است این کار انجام شود." کیمبرلی نوئل کارداشیان زادهٔ 21 اکتبر 1980 در آمریکا، شخصیت تلویزیون واقع‌نما، بازیگر، مدل و بازرگان اهل آمریکا می‌باشد. کریس هامفریز بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکایی، در پست فروارد قدرتی برای تیم آتلانتا هاکس است. او سابقاً برای تیم ملی زیر هجده سال آمریکا نیز توپ زد و یک مدال برنز از آن دوره دارد.

 

4. ماریو لوپز و علی لندری - 2 هفته

ماریو لوپز

چه اتفاقی افتاد: ماریو اعتراف کرد که تنها چند روز قبل از عروسی به علی خیانت کرده است: " تعطیلات بهار بود. همه مشغول گذراندن تعطیلات بودند. وضعیتی بوجود آمد که من کنترل خود را از دست دادم و اطرافم به اندازه کافی مرد وجود داشت". از این بدتر نمی‌‌شد، مطمئن هستم او اکنون در حال خودزنی است. ماریو لوپز یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 1984 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. علی لندری یک هنرپیشه، و مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به بلا اشاره کرد.

 

3. ادی مورفی و تریسی ادموندز - 2 هفته

ازدواج ادی مورفی

چه اتفاقی افتاد: تریسی و ادی زوج دیگری هستند که بطور رسمی ازدواج نکردند. بخشی از بیانیه‌‌ی طلاق آنها را بخوانید:

 

"پس از ملاحظات و بحث زیاد، ما به طور مشترک تصمیم گرفتیم که از برگزاری یک مراسم رسمی چشم پوشی کنیم چرا که ضرورتی برای پیشرفت بیشتر رابطه‌‌مان نبود. در حالی که اتحادیه نمادین اخیر، در بورا بورا بیانگر این نکته است که ما تا چه اندازه، عشق عمیق بین‌‌مان وجود دارد و هم‌‌چنین تا چه اندازه احترام برای یکدیگر قائلیم. ما تصمیم گرفتیم دوست معمولی باشیم." ادوارد ریگان "ادی" مورفی بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، کمدین و خواننده آمریکایی است. او با فیلم کمدی سه‌گانه پلیس‌های بورلی هیلز به شهرت رسید. در سال 1998 در فیلم دکتر دولیتل بازی کرد و در سری فیلم‌های شرک در نقش خر شرک صداپیشگی کرد.

 

2. کارمن الکترا و دنیس رودمن - 9 روز

ازدواج کارمن الکترا

چه اتفاقی افتاد: مراسم اصلی در لاس وگاس در تمام طول شب برگزار شد. خودتان باخبرید که تمام ازدواج-های شاد چگونه هستند. دنیس گفته است که هنگام تصمیم به ازدواج، توی این عالم نبوده است. تارا لی پتریک که بیشتر با نام کارمن الکترا شناخته‌شده‌است یک بازیگر، مدل، خواننده و رقاص آمریکایی است. دنیس کیث رادمن متولد 13 می 1961 میلادی در ترنتون در نیوجرسی بازیکن سرشناس و بازنشسته آمریکایی حرفه‌ای ان بی ای است. او به همراه تیم دترویت پیستونز دو مرتبه قهرمان ان بی ای شد و سپس به سن آنتونیو اسپرز پیوست.

 

1. بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر - 55 ساعت

ازدواج بریتنریی اسپیرز

چه اتفاقی افتاد: زوج دیگری که قربانی برگزاری یک مراسم بداهه در لاس وگاس شدند. این طومار را به عنوان لغو پیوندشان اعلام کردند: "شاکیانِ اسپیرز، کارهای او را تا حدی قابلِ درک نمی‌‌دانند که خود او از درک توافق برای ازدواج ناتوان بود." البته کاملا درست به نظر می‌‌رسد... بریتنی جین اسپیرز متولد 2 دسامبر 1981 خواننده، رقاص، ترانه سرا، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. او در مک کام، می سی سی پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد.

 قسمت قبل این ماجرا در "طولانی ترین ها و کوتاه ترین ازدواج های افراد مشهور [قسمت دوم]" وجود دارد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر